Nyttårsaftenskavla

Skrållan

Forumet er livet
God morgen dere! [:)]

Her er vi oppe alle fire, Tobias er suremann, for han ville ikke sove før kl var nærmere 23 i går. Deilig. Så i dag er det nazimamma på rutinene igjen, nå er det slutt på dette tullet!
Jeg jobber 11-15 i dag, så sambo må ta litt ansvar her hjemme i dag. Vi skal spise kalkun oppe i dag, sammen med bestismannen og jenta deres, bestis selv er på jobb. Blir nok koselig ja! [:)] Sambo har sløsa bort penger på raketter, så vi må vel fyre opp den før ungene legger seg da... tenkte å legge dem til vanlig tid i dag, og forhåpentligvis sover de igjennom rakettene, i år som alle år.

Ha en fin siste dag i 2010! [:)]

God morgen alle[:)]

Her var vi oppe alle tre klokken åtte. Ungene benyttet seg av at pappaen er i nordsjøen, så jeg våknet opp med to små sjamiser i senga...jonah lå å strøyk meg på ryggen og hermann strøyk meg i håret mens vi lå å pratet[:D] he he koselig. Nå venter vi på at vaffelrøra skal svelle ferdig, før vi skal ha groove frokostvafler til frokost.

Blir en særdeles rolig dag her. Kommer meg ingen vei, siden bakken opp huset er rein stålis, så skal roe oss hjemme med lek og husarbeid før vi skal til naboen i kveld å spise.

Ha en fin nyttårsaften dere

God morgen!

Bare 7 minus, jippi!! Kanskje vi får til en litt lenger uteøkt idag, enn den vanlige på 20-45 min [:)]
Er litt usikker på planene idag, men vi skal ut, enten om det er i akebakken eller på ski. Tar oss sikkert en liten tur innom foreldrene mine og ønsker godt nytt år, og vi skal til Matias en tur.

Ellers vet jeg ikke helt, vi skal steke kalkun og kose oss hjemme i kveld. Satser på klarvær/høyt skydekke, sånn at vi ser raketter. Har fantastisk utsikt hjemmefra [:)]

Godt nytt år da jenter, og takk for det gamle [:)]

Her er ungene godt plantet forran barnetv så mor får gjort seg ferdig med siste fotoboka [8D] Håper det går fort unna!
Jeg må ut og handle litt. Perlefar glemte både raketter og stjerneskudd i går. Lurer bare på om det er grunn til å kjøpe raketter, er jo meldt styggvær her [8|]

Ellers skal jeg lage min fantastiske potetmos med parmasan og hvitløk til kalkunmiddagen i kveld (alle tar med en ting).

Ha en super dag jenter [:D]

Jeg er ferdig på jobb, masse kunder men lite kjøp i dag. Godt å være hjemme. Har snødd masse masse masse i dag, så det er skikkelig winter wonderland der ute! [:)]
Nå står kalkunen i ovnen, jeg må vurdere om jeg skal dusje eller ikke (dusja i morges, så er ren, hehe), også må jeg finne ut hva jeg og ungene skal ha på oss. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte noe nytt på senteret i dag, det meste av klær, og særlig finklær, har blitt for stort... Men det funker da med tights og en fin tunika også i dag, gjør det ikke? Skal jo bare være sammen med gode venner og unger...

Kos dere masse i kveld jenter! [:D]

Back
Topp