Nyttårsaften

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Vi skal feire hos mi lillesøster og samboeren med god middag og litt drikke :) Det blir bare oss 4 og muligens en kamerat av henne. Så det blir i grunnen stille og rolig og det passer meg fint nå når jeg må være edru :p Vi har også blitt bedt på stor fest med venner, men det fristet litt mer å være hos mi søster :)

Hjemme hos ei klassevenninne til bonusjenta! Aner ikke noe mer enn det, men blir mye unger iallfall.

Jeg og kjæresten skal på et festlig nyttårsfest hos mine søte venniner:). Der blir det nok mye fest og moro og mye folk men det er jo bare gøy:). Jeg er så heldig og har ei som kommer dit som også er gravid så da er vi to om å ikke drikke så det er godt! Men nå kommer mange til å få greie på at jeg er gravid! Venner av venner osv.. gruer meg litt, men visste den dagen ville komme før eller senere ;p

Jeg skal på jobb, og vi skal på middag hos en småbarnsfamilie. Evig glad det ikke blir fyllefest!! ;)
Mannen blir hjemme med bonusbarnet og hundene. Den ene hunden er omplasseringshund og får omtrent hjerteinfarkt pga alle smella, og har desverre ikke mulighet til å reise et sted uten smell :(

Last edited by a moderator:
Hos min søster og samboeren.
De har 4 barn( 2 hver) og jeg har to.
Så blir livlig med gjengen.
Tenker vi kjører hjem i 00.30 tiden.
Vi skal til oslo tidlig fredag.

Her har eldstemann omgangssjuken så her måtte vi avlyse etter en natt med bare oppkast. Skulle egentlig ha besøk av en vennefamilie.

Drar trolig på hytten med svigers. Unnslippe mest mulig raketter for hundens del, spesielt siden vi ikke har mini i år.

Vi skal opp til mamman og stefaren min. Blir kalkun, og en rolig kveld. Begrenser seg litt med festligheter med 1,5 åring og hund!:p mannen får nok kose seg med litt godt i glasset til maten og rakettene, mens jeg og lillesøster får drikke brus!:p

Vi skal bare være hjemme, fruen og jeg. Er fremdeles ikke helt i form, har merket i jula at jeg blir veldig sliten av den sosiale biten. Så vi skal kose oss med kalkun og riskrem, har t.o.m kjøpt alkoholfri sprudlevin så jeg også kan skåle inn det nye året :D

Vi skal til foreldrene mine. Vi blir bare voksne i år også, så vis det blir som sist så bir det en "livlig" kved. :dance008:dance008
Godt med en feiring et sted hundene kjenner til, så roer de seg lettere :)

Jeg feirer på jobb.. Skal på senvakt nyttårsaften og har dagvakt dagen etter.. Akkurat kommet tilbake på jobb etter sykemelding, så blir dødssliten av en hel vakt, så blir helt sikkert hjem å prøve å sove etter vakten.. Ikke akkurat en nyttårsaften å rope hurra for :p

Jobbet hele julen, så på nyttårsaften har vi invitert noen venner med og uten barn og spiser middag sammen og koser oss resten av kvelden :)

Vi ska være hjemme og prøve oss på hel kalkun for første gang :D minstemann har vannkopper så vi er i karantene ;)

Her blir det kun jeg og typen. Været ble for dårlig til at vi reiser til familien.. Så vi får kose oss hjemme :)

Vi drar som vanlig til svigers rundt middagstid for å spise kalkunmiddag. Blir som alltid rundt 12-14 stykker av oss, så samboer kommer fra stor familie.

I år tar jeg guttungen vår på 2 år hjem når han begynner å bli trøtt, hverdagen begynner noen knappe dager senere og jeg orker ikke gå for langt utenfor rutinene hans. Hvis han våkner rundt midnatt, tar jeg han med utenfor døren vår for å se på rakettene, men hvis han sover gjennom det ser jeg heller bare på det ut vinduet. Betyr ikke all verden for meg.

Middag hos svigers. Deretter drar jeg hjem for en rolig kveld med hunden som er livredd rakettene, og mannen drar antakelig på fest med kompisene. :)

Back
Topp