nyttårsaften...

2725020070603

Glad i forumet
De siste dagene har mannen snakket om feiring av nyttårsaften, og han vil feste med kameratene. Jeg har ikke lyst til å dra, samtidig som jeg forstår at han vil ha en siste fest med "gutta sine" før papparollen.
Har vurdert å be han reise uten meg, men da sitter jeg igjen alene på nyttårsaften, og vil jo gjerne feire med mannen min...

Last edited:
Du har ingen venner eller familie i nærhete som du kan feire med da?

Kan du dra til din familie isteden?
Eller at dere er hos svigerfamilien, han drar ut og du blir igjen der

Dere kan kanskje feire sammen og spise en god middag og så kan han stikke ut med guttene og leke litt senere på kvelden? Så kan du være med familien hans f.eks? :-) 7 mnd gravid da, kanskje du er så trøtt at du ikke holder deg våken til midnatt uansett? :-P

Hvis dette er noe han hadde veldig lyst til, så hadde jeg nok bare latt han dra alene. Og så heller funnet ei venninne/søsken/etc å feire rolig med selv her hjemme. Har selv termin i februar, og hvis sambo hadde hatt lyst til å reise hjem til venner og familie som bor 3 timer unna, så hadde han nok fått lov til det. Jeg hadde nok blitt litt skuffa/såra, men hadde ikke orka å være med iallefall.

Jeg er så pass tilpasningsdyktig at jeg hadde bare latt han dra å så hadde jeg feks blitt igjen hos familien hans. Si at han drar etter middagen? Da får dere litt tid sammen før han drar ut på fest. Blir sikkert noen år til den muligheten byr seg igjen. Eller så kunne du jo dra til din familie? Invitere noen til deg å bare bli hjemme? Er jo bare en dag i året?

Back
Topp