Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt nyttår
Vis vedlegget 96764
Fine bilder! Så gøy med stjerneskudd da
Hva koser Leoh seg med på det første bilde der?
Sov de søte små gjennom fyverkeriet?
Her sov han seg gjennom alt. Helt utrolig i det bråket syns jeg
Ja er merkelig at dem klarer det! Alle 3 sov seg gjennom det her også jeg vekte Emira for å høre om hun ville se rakettene, men akkurat da fristet det mer å sove videre
Haha,ok. NammenamMiddag hahaha han elsker middager måtte vel få i seg de siste restene haha
Hehe, skjønner hun godt
Hadde ikke klart sove så godt selv i det bårket
Nei jeg hadde våkna garantert.. og bare det at hun klarte å sovne og sove seg gjennom det hele etter å ha blitt vekket rett før midnatt, er jo utrolig
Haha,ok. Nammenam
Her spiser han mest kveldsmat, akkurat som faren
Leoh spiser bra hvert måltid, og vil gjerne spise når andre spiser også.. veeeeldig glad i mat, men elsker middagene mest men babygrøt vil han ikke ha lenger
Så bra da Her varierer det noe fra dag til dag, men stortsett ok matlyst. Vet godt hva han vil ha da
Spiser risgrøt, men samme som oss
Samme som med jentene her da eller her varierer det veldig i perioder.. spesielt hos Emira hun har vokseperioder hvor hun har stor apetitt! Så dabber det litt av når hun ikke vokser så mye
Risgrøt ville ikke Leoh ha, og har også sluttet å ville ha middagsglass.. men riskrem var snadder da sikkert fordi det var søtt..haha
Aha
Riskrem liker ingen av oss her faktisk Oliver likte godt serinakaker og hjortebakkels
Han spiser det dere spiser til middag da? Han spiser alt han får servert av middager stortsett?
Hehe å jeg lekser riskrem men da må det være en del krem og den må være søt!
Oliver har god smak da haha
Ja han spiser omtrent alt og jeg fryser ned 1-2 porsjoner med middag om vi har igjen noe rester, sånn at jeg kan gi han det om vi skulle spise en middag som ikke passer for han hvordan er Oliver når det kommer til middager da?
Skjønner Spiser karamellpudding på julaften jeg
Jada, ikke værst den
Så greit da Tja, hva skal man si. Det har kommet seg Han er veldig glad i fiskekaker i brun saus haha
Ellers alt med pølser. Spagetti og pastaskruer er en hit. Spiser fiskeboller, karbonade, eggomelett er noe...
Men vil ikke ha noe ren fisk som torsk, laks og slikt for eks.
Han spiser jo noe da hvertfall hehe.. jeg syns det er godt å ha hvertfall én unge som stapper i seg omtrent alt av det han måtte få foran seg alt er "mmmmmm" "nam nam"