Nyttårsaften

Barbamamma30.04.17

Flørter med forumet
Hvordan gikk det med de små nyttårsaften. Mi ble med oss hele kvelden, sov i dagsenga og på sofaen ved siden av meg innimellom kveldsamminga. Sovnet i egen seng 0130, men sov til 0730.... Vi hadde rolig kveld hjemme med besøk av en bror bare.
 
Frøkna her har veldig godt sovehjerte, og brydde seg veldig lite om nyttårsaften :) vi var på besøk, og hun sov fra vi kom kl 17, til kl 21.30, da spiste hun og sov videre til kl 5.30, mat igjen, også sto vi opp kl 10. Hadde jeg vært lur å lagt meg samtidig som henne, så hadde jeg sikkert vært veldig uthvilt i dag... Men, det gjorde jeg jo ikke... Vi var ikke i seng selv før 5.30, så ble litt lite søvn på meg :p hjelper ikke at man har vært helt edru, når man kun har sovet 4.5t! Hehe :)
 
Flere?

Mi er litt eldre enn deres; ca 11 mnd nå. Hun var oppe kl 12, men det var ganske tilfeldig. Hun ble vekket da storesøster på tre år bestemte at hun skulle pusse tennene på babyen :p
 
Vi var besøk hos venner. Han var med hele kvelden. Sov mye, fikk låne vippestolen og var veldig veloppdragen barn :)
 
Back
Topp