Nyttårsaften

jc

Gift med forumet
Hva skal dere gjøre i morgen?

Vi skal lage pinnekjøtt til middag, gleder meg sinnsykt mye!!! Gubben skjærte opp ei ribbeside litt tidligere i dag, og det lukta såååå godt! :D Hadde nesten lyst å spise det med en gang...:p
Så får vi besøk av ei venninne og sønnen, de skal spise med oss :)

Ellers så blir det en rolig kveld med nedtelling til o'store 2013 :D

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Vi skal ha to gode vennepar over på middag som etter våre tradisjoner er kalkun. Nam nam! Blir nok en rolig og koselig kveld :-) og alle krysser fingrene for at nurket vårt holder seg inne til etter midnatt;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vi har reist fra Oslo til svigermor på Tjøme. vi skal feire sammen med et vennepar og deres 4 mnd gamle sønn. Det blir stille og rolig, og kjæresten har kjøpt alkoholfri øl i tilfelle vi må kjøre til Oslo på natta:) Tror vi får servert and. Vi har kjøpt litt raketter ( jeg eeeeeelsker fyrverkeri) og stjerneskudd, og når klokka slår 24.00 har jeg bursdag!! Wiiiiiiiiiiiii :) :) :)

Vi skal kose oss med pinnekjøtt og hverandres selskap! :) Så ender vel kvelden med at jeg sovner i armkroken til samboer på sofaen i elleve-tiden, kjenner jeg meg selv rett! :P

Vi skal ha to gode vennepar over på middag som etter våre tradisjoner er kalkun. Nam nam! Blir nok en rolig og koselig kveld :-) og alle krysser fingrene for at nurket vårt holder seg inne til etter midnatt;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Kalkun er kjempegodt!
Vi har det 2.juledag som tradisjon:) har ennå litt igjen som heg har til pålegg. Nam:D

Vi har reist fra Oslo til svigermor på Tjøme. vi skal feire sammen med et vennepar og deres 4 mnd gamle sønn. Det blir stille og rolig, og kjæresten har kjøpt alkoholfri øl i tilfelle vi må kjøre til Oslo på natta:) Tror vi får servert and. Vi har kjøpt litt raketter ( jeg eeeeeelsker fyrverkeri) og stjerneskudd, og når klokka slår 24.00 har jeg bursdag!! Wiiiiiiiiiiiii :) :) :)
Jeg er ei pyse...er litt redd for raketter:confused: men liker å se på:D

Og om jeg glemmer det: gratulerer med dagen om 16 timer og 9 min;)

Vi skal kose oss med pinnekjøtt og hverandres selskap! :) Så ender vel kvelden med at jeg sovner i armkroken til samboer på sofaen i elleve-tiden, kjenner jeg meg selv rett! :P
Hørtes ut som en veldig god plan :)

Siden barna mine er hos sin far, så skal jeg og ektemannen min hjem til mamma å feire idag :)
Sammens med 20 andre :P Vi er ganske stor slekt, så er glad ikke alle kommer :P
Men kjenner jeg gleder meg mest til kalkun, appelsinsaus, potetsalat og waldorfsalat :D
Er tyyyypisk gravid jeg :P maten først! :P

GODT NYTTÅR allesammen :)
Håper alle får ei fin nedtelling til 2013 :)

(p.s: må dere knipe bena ihop, til raketter er skytt opp) :P

Pinnekjøtt+ kaffeselskap hos mormor og morfar og så skal jeg og mannen på besøk til ei venninne og mannen hennes ikveld :-) Rolig og koselig håper vi på

Termin i morgen... Jeg skal jammen være glad når rakettene går i været i kveld!!!
:-)

Back
Topp