Nyttårsaften

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Jeg lurer på hvordan det går med de minste på nyttårsaften? Tror nok vesla vår kommer til å våkne, litt lyd blir det jo lell om vinduet er igjen.
Kjenner jeg gruer meg litt til den dagen der :dontknow

Godt spørsmål ..... Var borte i utlandet i fjor, da storebror var på samme alder...
Der var det kun typ 2 raketter ......
Håper det går bra :(

Jeg er veldig spent på det selv. Og lurer veldig på hvordan det blir:oops:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Da storebroren var baby sov han gjennom hele oppskytningen enda det smeller skikkelig hos mine foreldre der vi var. Det er noen murblokker like ved som får lyden til å høres ekstra godt akkurat der. Vi skrudde på babycallen og stod rett utenfor huset, samt gikk inn og sjekket han ofte.

Jeg har ikke engang tenkt på at det ville komme til å bli noe problem :P Men når snuppa først sover så kan hun nok sove seg gjennom et jordskjelv så tror det kommer til å gå helt fint ;)

Vesla mi våkner ganske lett, det blir nok ei anstrengende natt. Får håpe på det beste:-)

Det er ikke så mye man får gjort med det, så den tid, den glede, tenker jeg.. :p
Får bare ikke håpe det blir som ene året da ungene i nabolaget hadde fyrverkeri til overs i ukesvis etterpå. Det var slitsomt! o_O

Jeg kommer nok til å holde meg inne i tilfelle guttene våkner. Tviler på at Daniel våkner, er nok større sjangs for at Alexander gjør det.

Det er ikke så mye man får gjort med det, så den tid, den glede, tenker jeg.. :p
Får bare ikke håpe det blir som ene året da ungene i nabolaget hadde fyrverkeri til overs i ukesvis etterpå. Det var slitsomt! o_O

Det er det stor fare for her også, satser på at de gjør seg ferdig :smiley-angry026

Huffda.. :eek: Det var lovlig tidlig!

Det har jeg ikke tenkt på :-P jeg har vurdert å spørre mamma om hun vill passe henne dn dagen, for vi skal kansje på fjellet sammen med et vennepar å se på rakkettene ovenfra ;-)

Sent from my LT26w using BV Forum

Back
Topp