Nyttårsaften!

lenemor

Forumet er livet
Jeg sier det med en gang jeg

GODT NYTT ÅR!

Her fikk jeg sove lenge i dag, men siden jeg skal jobbe valgte jeg å stå opp åtte - så får jeg tid med ungene også.

I dag begynner jeg på jobb klokka 14, og da blir det matlaging for alle penga - jeg skal lage kalkun med alt tilbehør til 12 personer.... det blir nok både gøy og litt slitsomt - tiden vil i alle fall gå... i tillegg er det fem nye ungdommer som har kommet siden jeg var på jobb sist, så jeg har litt "bli kjent" å få gjort også

Er ferdig på jobb klokka 23, så jeg rekker hjem til raketter da

Hva skal dere i dag?

Godt nyttår ja[:)]

Jeg og Mina skal bare være hjemme vi. Ingen spesielle planer. Må en tur på butikken etterpå, for å handle litt.

Vi skal til et vennpar i kveld vi [:)] Var der i fjor også. Fruen i huset jobber sammen med min kjære.
De har en sønn på 8 år, og han er så god med Linnea [:D]
Og så får vi kalkun. Namnam [:D]

Ønsker alle sammne en strålende kveld, enten dere er hjemme eller på jobb [:D]

Godt Nyttår! [:)]

Jeg håper veldig at jeg skal hente ei venninne etterpå, som jeg kan være sammen med i kveld. Kjøre litt rundt å hilse på venner osv - orker virkelig ikke å bli med samboer'n på fest asså [:)] Så jeg tar en rolig nyttårsaften, kunne egentlig ønske jeg hadde barna i dag [:)]

Ha en flotters dag [:)]

godt nytt år!

Her hadde vi invitert folk på middag i dag, men så fikk jeg omgangssyken i natt[X(][:'(]. Har spydd en gang i timen, føler meg helt tom[&o]. Har så dårlig samvittighet for Nathalie, hun hadde jo gledet seg så masse til feiringen, ognå er alt avlyst[:(], dritt altså[:(][X(]!

Nå er barna lagt, og kalkunen er vel snart ferdig! Snadder!
Jeg lar mannen og stebroren hans lage ferdig maten, for de er så styrete og ingenting kan gjøres enkelt, så da holder jeg meg unna..[;)]

Idag har snuppa og jeg vært ute å akt og lekt lenge, det var så deilig med litt alenetid for oss jentene..

Nå er jeg SULTEN!!![:D]

Nyttårsaften ble feiret sammen med gode venner vi er 3 vennepar som har nyttårsaften på runn gang.
Et livlig lag med 5 barn fra 3-6 år og 6 voksne. Koste oss med Kalkun og deilig sjokoldemousse til dessert.
I år klarte de alle små å holde seg våken til 24:00, de måtte jo ikke gå glipp av fyrverkeriet.[;)]

Back
Topp