Nyttårsaften..oppdatert..

eadni

Forumet er livet
Hva skal dere gjøre på nyttårsaften?

Idag skal jeg og eldstegulle på julebasar i bygda å kose oss. Leke med andre barn, kjøpe masse lodd og kanskje vinne supre premier [:)]

Imårra tidlig kjører vi til hytta. Da skal jeg, typen og jentene kose oss der helt til søndag. På nyttårsaften skal vi ha ribbe og pølse til middag. Iår har vi ikke raketter (har tradisjonen å ikke skyte raketter når vi har mistet noen i familien innenfor året), men barna får brenne stjerneskudd utenfor hytta før leggetid [:)]

Enn nyttårsforsett?
Et av nyttårsforsettetene mine er at jeg SKAL minimum ned til 65 til mars.. Dvs har 'bare' 5 kg å jobbe med..
Har vært supersløv med spising og trim i hele høst, så jeg kan ikke se at det skal bli noe problem når jeg setter fingern på begge delene
Skal slutte med brus, kun spise litt mørk sjokkis på lørdager, kun kjeks og kaker til selskaper,
begynne med amatør-fotball-treninga igjen+aerobic de ukene vi ikke har trening+30 days SHRED innimellom+ gåturer/skiturer/sykkelturer.
I alt skal det røres på minst 4 dager i uka.
Den store drømmen er å nå 62 kg til sommern

[hr]

Nyttårsfeiringen på hytta endte med en tragedie [:(]
Vi måtte avlive vår kjæreste Sambo  til vår alles store sorg. Ana Maria er sønderknust. Sambo falt av skuteren da han var med på reingjeting og knuste det andre bakbeinet. Han var verdens snilleste og beste hund og mine lille kosegutt. Vi hadde ham i nesten 6 år og Ana Maria har hatt ham omkring i hele sitt liv. Jeg er faktisk ikke så knyttet til Cebo (snart 2 år) som jeg var til ham, så nå tror jeg faktisk at ingen hund kan erstatte Sambo [X(]

I dag skal vi til noen venner, så blir vel ca 14 stk med stort og smått.[:)]

Nyttårsfortsett har jeg ikke tenkt på, pleier ikke ha noen heller!

Håper dere vant noen fine premier og kos dere på hytta!

Godt nytt år!!

Vi skal til venner og spise middag, men reiser hjem igjen så barna får sove i sengene sine. Blir nok litt senere enn normalt, men får se ann hvordan det blir med soving på yngre på dagen idag. Vi reiser iallefall hjem når barna blir trøtte [;)]

Nyttårsforsetter er det dårlig med. Blir vel ikke så de holdes uansett. Men tenker iallefall at jeg skal begynne å trene ordentlig igjen - stramme opp [:D]

Her blir det stille og rolig i kveld. Vi kom hjem fra Moss på tirsdag, så nyttårsaften feires med meg og gutta mine.
Skulle egentlig ha pinnekjøtt idag, men siden vi hadde det et par ganger hos foreldrene mine, blei det en kyllingrett i stedet.

Nå sitter Paolo og barna og leker på gulvet, mens jeg tar meg en liten pause her på bv.
Nyttårsforsett for neste år må nok være å prøve å få litt mer liv i mai07 gjengen [:D]

Her var det middag om kvelden til slektninger på mannen sin side, etterpå dro vi hjem og fikk beøsk av et vennepar. En rolig kveld, men var vel ikke i seng før nærmere halv tre.... Oliver var i seng halv elleve på kvelden, stuptrøtt, så vi hadde ikke hjerte til å vekke han klokka tolv. Vi skjøt opp en del raketter tidligere på kvelden som han fikk være med på istedet [:)]

så trist å høre at dere har mistet Sambo [:(] Vet hvor vondt det gjør.
Mange gode klemmer til dere alle.

Back
Topp