Nyttårsaften, fest?

#2

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Noen fler enn meg som skal ha/i selskap på nyttårsaften? Vi skal ha 3 vennepar her på middag ++ og jeg er veldig usikker på om jeg skal late som om jeg tar vin til maten eller bare si det rett ut at jeg er gravid.. Er så ekstremt tidlig, og sist gang jeg fortalte noen venner om graviditet ifm at jeg ikke drakk, mistet jeg uken etter ( i ca uke 8) så har egentlig ikke lyst til det denne gang. Noen andre som skal late som om de drikker eller forteller dere det?
 
Her kommer søsteren min og mannen på middag, men i og med at vi ikke drikker noe som helst så lenge datteren vår er hjemme så blir det ikke noe problem

Men du kan jo bare si at du ikke føler deg helt i form og derfor vil holde deg til brus
 
Vi skal være hjemme med unga og kose oss, så det problemet slipper jeg
 
Kan ikke ta kjøre-trikset ettersom vi skal være hjemme hos oss, men alle vet at jeg aldri tar mer enn et par glass vin når vi har barn er i hus, så det er nok ingen som merker om jeg drikker "veldig lite" ( les. Ingenting) av glasset mitt.. :-) Håper alle får en fin feiring imorgen!
 
Jeg sier som regel bare at jeg ikke drikker den kvelden. Hva de konkluderer med for være detes sak. Nå drakk jeg ikke sist nytt år heller, så kan tenkes de legger sammen to og to. Har funnet ut at prøver jeg på noe lureri finner de det ut med engang....
 
vi skal til et vennepar, to andre par kommer også, men det skal være rolig og datteren vår skal være med. Dvs, bare kose seg med drikke til maten :)
Ut over kvelden blir det nok mer, men at jeg ikke drikker kommer kun ei til å stusse på, og det fordi begge prøver på en liten en, og hun vet at jeg skal ha mensen neste uke, hun skal ha 4 dager etter meg ca hehehe.
Jeg kan bare si at jeg ikke drikker i tilfelle vesla våkner av rakettene, det er ikke usannsynlig... 


 
Back
Topp