Nyttårsaften alene på nyfødtintensiv

Hjertehåp89

Blir kjent med forumet
Jeg fødte tirsdag morgen og alt var fint frem til forrige nat. Planen var at vi skulle hjem på nyttårsaften, men change og plans. Denne nyttårsaften ble tilbrakt alene med nyfødt på nyfødtintensiv. Mannen sitter i karantene. Dette var jo moro. Det jeg aldri trodde at skulle skje igjen skjedde. To ut av to barn havnet på nyfødtintensiv med samme symptomer.

Huff høres ikke noe greit ut, håper det går bra med den lille og du snart kan reise hjem til mannen og mannen ikke blir alvorlig syk

Mange klemmer! Håper mannen og mini blir fort friske så dere kan komme hjem sammen

Håper den lille kommer seg fort igjen. Her har to av tre barn hatt opphold på nyfødtintensiv så jeg vet så altfor godt hvordan det er :Heartred

Jeg fødte tirsdag morgen og alt var fint frem til forrige nat. Planen var at vi skulle hjem på nyttårsaften, men change og plans. Denne nyttårsaften ble tilbrakt alene med nyfødt på nyfødtintensiv. Mannen sitter i karantene. Dette var jo moro. Det jeg aldri trodde at skulle skje igjen skjedde. To ut av to barn havnet på nyfødtintensiv med samme symptomer.
Varme tanker – håper alt går bra med alle! :Heartred

Uff så fælt!! Håper alt går bra med deg og lille!

Back
Topp