Nyttårs unnskyldningen??

Newbieme

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Vet ikke med dere jenter, men jeg pleier alltid å ha et glass champagne når jeg feirer nyttår med foreldrene mine... prøver å jobbe ut en god unnskyldning...

Hva sier dere til dem som byr?
 
Jeg skal heldigvis ut å reise dagen etterpå og må opp kl 6. Så min unnskyldning er der ;)
 
Jeg skal på jobb dagen etter. Tenker å si at jeg tok to vinglass tidligere på kvelden og derfor ikke sjanser på å drikke mer nå...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Eg har to barn fra før så det er nok unnskyldning;) drikker ikkje en dråpe når eg er med di:)
 
Eller man kan bytte ut champagne med samme farge brus bare i champagneglass.. ;)
 
Har heldigvis ingen tradisjoner for alkohol på nyttårsaften.

Nyttårsaften har alltid vært for meg en dag sammen med venner og familie og hele nabolaget. Gå nyttårsbukk på dagen, god middag på kvelden, og så ut for å leike i snøen til man skal skyte opp raketter på fellesplassen.
 
Har vært dårlig så lenge så å takke nei til alkohol går nok fint. Mulig jeg kjører også :)

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
 
Jobber tidlig dagen etterpå så var "heldig" med den :) ;)
 
Ta med alkoholfritt sprudlevann selv. De andre merker nok ikke forskjell. Eller ta i mot og lat som du tar en slurk, og hell ut resten når ingen ser ;) Her blir det et glass med eplejuice helt over på en vinflaske til middagen :)
 
Jobber og tidligvakt dagen etter, så fin unnskyldning det :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg viste ikke at jeg var gravid før nå i romjula. Har vært litt uforsiktig. Har både spist og drukket det jeg ikke burde.. Noe jeg angrer veldig på nå. Vet ikke hva slags unnskyldning jeg skal komme med... Tror de nærmeste kommer til å merke det ganske tidlig. Vanskelig å sjule.
 
Jeg viste ikke at jeg var gravid før nå i romjula. Har vært litt uforsiktig. Har både spist og drukket det jeg ikke burde.. Noe jeg angrer veldig på nå. Vet ikke hva slags unnskyldning jeg skal komme med... Tror de nærmeste kommer til å merke det ganske tidlig. Vanskelig å sjule.


Går helt sikkert fint, så lenge du holder deg unna det man ikke skal spise/drikke fra nå av :) Men å holde det skjult er en smule vanskeligere.. Synes jeg hvertfall.. Men skal prøve å holde det skjult så lenge som mulig denne gangen også :)
 
Jeg pleier og kjøre og det vet alle rundt meg så da blir det og holde på den :D
Så kan gubben ta et par øl :D
 
Jeg er sjåfør dessuten feires nyttår med barn så da synes jeg ikke alkohol hører til uansett :)
 
Null stress for meg.. Feirer med svigers, og har 2 barn, så eg drikker ikke på nyttårsaften når barna er rundt meg... MEN sku egentlig til en veninne å feire i år.. (bare meg), men det har eg avlyst.. :p prøver unngå steder med alkohol til eg er klar for å fortelle.. :) Bare synd jobben ska ha julebord om noen uker som eg skal være med på :/
 
Feirer med 4-åring, så da er det greit ;) Null alkohol!
Gått greit hele jula også, men mulig svigers og mam og pap har en bitteliten mistanke...kjenner jeg de rett :p
 
Back
Topp