Nyttårs"helgen"

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Vennegjengen vår har så lyst til å leie en FET hytte disse dagene og feire det nye året:)

Problemet er at vi er lovlig sent ute ser det ut som!!!

Er det noen som har peiling evt tidligere erfaringer med å bestille så sent ? Og evt hvor ?

Har jo innsett at Hemsedal, Trysil, Hafjell,Gol og sjusjøen er fullbooket. Men vi er fleksible.

:anyone

Vennegjengen vår har så lyst til å leie en FET hytte disse dagene og feire det nye året:)

Problemet er at vi er lovlig sent ute ser det ut som!!!

Er det noen som har peiling evt tidligere erfaringer med å bestille så sent ? Og evt hvor ?

Har jo innsett at Hemsedal, Trysil, Hafjell,Gol og sjusjøen er fullbooket. Men vi er fleksible.

:anyone
Oh maaaan...!
Det hørtes jo helt rått ut! Håper virkelig dere får booket en, ble bittelitt sjalu nå :p

Tihi ❤️
Har dere undersøkt noen hytter enda? Det er sikkert flere som har tenkt seg på fjellet den helga :)
Vi har sjekket overalt:(:(
Det ser virkelig dårlig ut....
Da får vi heller ha det her hjemme. Det blir ikke det samme som å være på en hytte, men det blir sikkert hyggelig uansett:)
Satser på det !

Vi har sjekket overalt:(:(
Det ser virkelig dårlig ut....
Da får vi heller ha det her hjemme. Det blir ikke det samme som å være på en hytte, men det blir sikkert hyggelig uansett:)
Satser på det !
Sjekket finn.no? Kanskje d er noen private som leier ut? Hva med DNT? De har vel også en del hytter rundt omkring...

LYKKE!!!

Vi fikk tak i hytte i dag:)
På sjusjøen:):):)
Fantastisk !!!
Så bra!! Hyttetur er så gøy! Jeg har begynt å lete etter hytte til påsken, men det er ganske fullbooket da også :-) Nyttårsaften skal vi feire i Thailand, så tror det blir helt greit det også ;)

Så bra!! Hyttetur er så gøy! Jeg har begynt å lete etter hytte til påsken, men det er ganske fullbooket da også :) Nyttårsaften skal vi feire i Thailand, så tror det blir helt greit det også ;)
Gud så gøy!!!
Thailand:cool:
Nå ble jeg grønn av misunnelse:D
Tenk sol , sommer, og stranda i desember/januar !!!:eek:

Jeg vil også:p

Gud så gøy!!!
Thailand:cool:
Nå ble jeg grønn av misunnelse:D
Tenk sol , sommer, og stranda i desember/januar !!!:eek:

Jeg vil også:p
Ja gleder meg helt vilt :cool05 Skal være i 4 uker og bare nyte :-) Vi var ikke på noe ferie i sommer, så nå skal vi ta det igjen. Blir spennende å reise så langt med lillegutt, men tror det skal gå veldig bra.

Back
Topp