Nyttårs-''feiring'' :/

Rips

Forelsket i forumet
Blir ikke helt som planlagt idag.. Skulle egentlig avgårde til mamma og pappa,men pga kvalmen og oppkast har vi ikke klart å komme oss avgårde.. Så nå ligger jeg her da.. :/ Og mamma som har bursdag imorgen også!!!
Er såå lei av å være så mye kvalm og dårlig!!!!!!!!! Ligger bare å gråter og syns synd på megselv idag.. Hele jula har egentlig bare vært prega av kvalme! Å jeg som gleda meg sånn til jul og frii :(

Er det bare jeg som fortsatt sliter med kvalme og oppkast? Kommer nok til å gå sånn frem til fødsel jeg,virker det som.. Er så slitsomt dette her,at jeg har tatt megselv i å tenke at jeg snart ikke orker mer,og at jeg bare vil få gutten min ut så jeg kan bli frisk igjen!! :'( Lurer på om jeg er i ferd med å bli en smule deprimert kanskje..

Måtte bare tømme meg litt.. *tørketårer*

Men må allikevel legge til; Godt nyttår alle sammen!! 2013 blir nok helt sikkert ett av våre beste <3 Må første månedene gå FORT,så vi endelig kan få hilse på skattene våres <3

Huff, ja det er bra det går mot lysere tider nå, så slipper man mørketida og depresjonen som følger den ihvertfall:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Trøsteklem. Hvis det hjelper, så har trollet kastet opp siden fredag, og jeg var dårlig i går. Håper gravidkvalmen din gir seg!

Sender over en klem og håper 2013 blir bedre med hensyn til kvalmen og slikt:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Uff det høres helt utrolig slitsomt ut. Og at det ikke skulle gi seg etter 12 uker er jo bare enda verre! Jeg sender over litt motivasjon til deg, det er bare ca 4 mnd igjen nå <3

Back
Topp