Nyttår! :)

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Har dere noen tradisjoner for nyttårsaften? Ingen spesielle her, bortsett fra kalkunmiddagen (som jeg gleder meg til! Men jeg gleder meg til alt som har med mat å gjøre om dagen) ;). Og så må jeg se Mr.Bean! I år kommer min mor på middag, og så ser vi sikkert bare en film eller spiller et spill før mannen kan få fyre av krutt. :) Han er en av de som fortsatt sørger over at raketter med styringspinner ikke er lov, men det blir som regel litt smell uansett ;)

Og hva med nyttårsforsetter? Jeg skal tilbake til spisevanene jeg hadde i fjor, komme ned i trivselsvekt etter fødsel og gå mest mulig (la bilen stå).

Vi starter våre egne i år håper jeg! Å være hjemme :D Håper vi fra nå kan ha besøk istedenfor å reise på besøk med småbarn! De siste årene har vi vært hos svigers, noe jeg er glad vi ikke skal i år og håper vi slipper de neste årene! Men lurer på om samboer har lovet oss dit neste år! Da får han dra alene i tilfelle! De røyker inne, og det hjelper ikke å lufte ut, uansett om de lufter 1 uke før vi kommer! Å mine små barn, skal ikke sove der ;)

Vi feirer med et vennepar, gjort i mange år. Vi har to jenter med et halvt års mellomrom og vi venter nr 2 med bare 2 mnds mellomrom. Vi er hos oss ettersom vi har stort hus og de bare leier en leilighet. Så her er det tradisjonell kalkunmiddag og litt stjerneskudd ute med barna. Så får gutta fyrt av en rakett eller 2 :) jeg bryr meg ikke så mye om akkurat d. Så etter barna er i seng er vi 4 stk som sløver på sofaen :)

Back
Topp