NYTTÅRSBARN (hva ville du gjort?)

Kattepus84

Elsker forumet
Nå skrives og snakkes det mye om nyttårsbarn forskjellige steder...Og vi kommer vel til å se masse bilder av nyttårsnarnet i aviser og på nyhetene nå når 2010 kommer.

Og jeg lurer ganske enkelt på hva dere ville gjort dersom dere fødte nyttårsbarnet?!

Selv ville jeg ikke hatt bildet mitt trykt opp i alle landets aviser...Nei ikke vil jeg på tv ang det heller... Og jeg er faktisk så sær at jeg vil ikke ha navnet mitt på trykk heller.....Nei jeg ville faktisk ikke uttalt meg noenting i media engang.

Hvor står dere??

Hvis noen tok kontakt med oss, så hadde det vært helt greit. :)
Men hadde ikke oppsøkt avisene selv.

Vi har vært i flere aviser/ukeblader før og har bare positive erfaringer med det.
Er også med i en bok. Kun positivt å si om det.

nei ville ikke ha vært i media[8D]

Moro det, hadde vært gøy for barnet å sett avisutkilpp når h*n ble stor[:D]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

hadde ikke gjort meg noe[:)]

ORIGINAL: zarafina

Moro det, hadde vært gøy for barnet å sett avisutkilpp når h*n ble stor[:D]

Samme her[:D]

Samboer er Østfolds nyttårsbarn i 1982[;)] hehe[8D]

Jeg hadde nok ikke blenga fødetryne mitt i avisa altså, ungen kunne de fått bilder av til tusen..men ikke meg[8D][;)]

Nei, ville ikke ha vært i media. Min styrtfødsel på stuegulvet hadde sikkert fått en plass i media den, men jeg er ikke interessert.

Nå har jeg en viss sjans for å få nyttårsbarn, og skulle det skje så tar jeg det egentlig som det kommer[:)] Bryr meg egentlig ikke så masse

Hadde jeg fått et nyttårsbarn og noen hadde kontaktet meg så hadde jeg sikkert stilt opp på et bilde....[:D]

ORIGINAL: Sjeglo

Kunne fått knipset ungen men meg etter fødsel?? FUCK NO![8D]

Må signere her[8D]

Back
Topp