Jeg må innrømme at jeg jeg nyter den siste tiden jeg bare har ett barn! Han er blitt så stor og flink; han kan gå, snakke en god del, spise selv, ta enkelte plagg av og på, har gode sovevaner, slutter snart med bleie og underholde seg selv. Likevel er han fortsatt så uendelig søt og sjarmerende, og det er så fantastisk å se hvor forundret han fortsatt er over verden rundt han og hvor lite som skal til for å glede han (men bevares, her trasses og hylesdet over en lav sko flere gang i timen )
Da jeg hadde spedbarn sist gledet jeg meg allerede til neste gang, det skulle jo bli SÅ fint både å være gravid og å få pitteliten nyfødt babygjen
Nå vet jeg ikke..... sånne små er jo så fryktelig upraktiske!
Jaja, jeg satser på at jeg glir rett inn i barselsbobla så fort den enorme hormontsunamien skylles over meg rett etter fødsel
Da jeg hadde spedbarn sist gledet jeg meg allerede til neste gang, det skulle jo bli SÅ fint både å være gravid og å få pitteliten nyfødt babygjen
Nå vet jeg ikke..... sånne små er jo så fryktelig upraktiske!
Jaja, jeg satser på at jeg glir rett inn i barselsbobla så fort den enorme hormontsunamien skylles over meg rett etter fødsel