Nyter livet!

AinaPaina

September 2013 <3
ImageUploadedByBV Forum1369038289.662940.jpg
Her ligger jeg og slikker sol og nyter tilværelsen på min nyinnkjøpte solseng. Mannen skrur på bil og svigermor underholder ungene på trampolinen:):) må nyte det nå for det er meldt overskyet til kvelden og regn i morgen..

Hvordan tilbringer dere dagen?

Såg hærlig ut ja!!:) Men blir den ikke fryktelig varm? Jeg angrer på mine svarte solstoler i dag :p Men går fint med håndkle!

Her var det 20 grade i skyggen kl08!! Må bare skrive det ned en plass, for slikt skjer bare ikke på Sunnmøre! :p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Såg hærlig ut ja!!:) Men blir den ikke fryktelig varm? Jeg angrer på mine svarte solstoler i dag :p Men går fint med håndkle!

Her var det 20 grade i skyggen kl08!! Må bare skrive det ned en plass, for slikt skjer bare ikke på Sunnmøre! :p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Nei faktisk ikke i det hele tatt!! Tror det er ett annet stoff på den for stolene våre som har nesten samme farge blir gloheite. Var faktisk akkurat 20 grader i skyggen da vi spiste frokost klokken 8 her også :D :D Det var en liten bris med varm vind i dag, det gjorde at det var levlig ute. Perfekt temperatur!

Back
Topp