Jeg nyter svangerskapet mitt fortsatt. Dette blir vårt siste og jeg har ikke noen spesielle plager. Selvfølgelig har jeg kynner, magen er i veien, sover ikke like godt og bekkenet krangler innimellom, til tider sliten og må av og til puste litt ekstra for å kreve min plass og de ekstra 15 kg synes Men til tross til dette syns jeg det fortsatt er herlig å gå gravid.
Kjenne den lilles bevegelser og vite at hun vokser seg stor og sterk. Samtidig så får jeg nyte siste tiden med storebror og gi han all min oppmerksomhet nå når han ska begynne ferien sin.
Veldig spent på når vesla kommer siden storebror allerede hadde meldt sin ankomst men nyter tiden og gjør ingenting å gå til termin.
Er jeg litt rar eller er det fortsatt noen som nyter svangerskapet?
♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡
Kjenne den lilles bevegelser og vite at hun vokser seg stor og sterk. Samtidig så får jeg nyte siste tiden med storebror og gi han all min oppmerksomhet nå når han ska begynne ferien sin.
Veldig spent på når vesla kommer siden storebror allerede hadde meldt sin ankomst men nyter tiden og gjør ingenting å gå til termin.
Er jeg litt rar eller er det fortsatt noen som nyter svangerskapet?
♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡