Nyter det fortsatt.

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Jeg nyter svangerskapet mitt fortsatt. Dette blir vårt siste og jeg har ikke noen spesielle plager. Selvfølgelig har jeg kynner, magen er i veien, sover ikke like godt og bekkenet krangler innimellom, til tider sliten og må av og til puste litt ekstra for å kreve min plass og de ekstra 15 kg synes :rolleyes: Men til tross til dette syns jeg det fortsatt er herlig å gå gravid.
Kjenne den lilles bevegelser og vite at hun vokser seg stor og sterk. Samtidig så får jeg nyte siste tiden med storebror og gi han all min oppmerksomhet nå når han ska begynne ferien sin.
Veldig spent på når vesla kommer siden storebror allerede hadde meldt sin ankomst men nyter tiden og gjør ingenting å gå til termin.

Er jeg litt rar eller er det fortsatt noen som nyter svangerskapet?

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Æ nyter å siste delen av svangerskapet. E 39 uker i dag og gikk inn i min siste uke som gravid. E siste gangen her å, så e litt vemodig.

<3 Termin 2.juli med småguttan mine <3

Jeg er å der, virkelig, har ikke dårlig tid med å få han ut, føler det er lettere å være litt tyngre og sliten noen uker ekstra. :)
Selvfølgelig gleder jeg meg jo, men har ikke den følelsen av utålmodighet som jeg hadde med første mann... :)
Han kommer jo ut en gang snart uansett... :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Nyter tiden og ferie med mine to kjære :) Håper lillesøster holder seg i magen et par uker til.

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Ikke utålmodig her heller!!
Og dette er mitt første barn!!

Rimelig problemfritt svangerskap, bortsett fra en hofte som har blitt ugrei og vond de siste tre ukene (og som gjør at jeg halter og får vondt i ryggen i tillegg (grrrrrr...)).

Min Innstilling er at det i de aller fleste tilfeller er en fordel at bebi får kose seg og modne i magen i 40 uker, og at det er det beste for dem. Så har absolutt ikke noe hastverk med å få han ut nå!

Skal alikevel innrømme at han gjerne må komme fra 1juli.....

❤ Venter en gutt 5. juli ❤

Mye det samme her, merker jo selvsagt at det er tungt og div små plager men er siste gang så er bare hyggelig at hun holder seg i magen et par uker til :)

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤

Ingen hastverk her heller. Har hatt det problemfritt så langt og nyter det. Håper hun drøyer til juli før hun kommer. Første barn, så er jo selvsagt spent på når hun har tenkt å komme, og få hilse på. Min mor fikk meg nesten 2 uker før tiden.
Jeg har termin 9.juli.

Her nytes det fremdeles...
Min første men har ingen særlige plager. Syns det er helt fantastisk å være gravid jeg ♡

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Nei her nytes det også selv om enkelte dager og av og til mimer innimellom er helt pyton.
Men her er det også siste gang, og jeg vil komme til å savne å gå gravid vet jeg, så her nytes det.
Jeg er så klar som jeg kan få blitt, så om han kommer så er han hjertelig velkommen.
Men gjør meg ingen ting å gå til juli ;)

Nyter de siste ukene...deilig å være stram og fin :D Så lenge det varer. Siste graviditet her også, så her skal det virkelig nytes. Håper at ho holder seg inne en stund til slik at jeg får litt alenetid med de to andre jentene mine :3some Nå skal vi nyte sommerferien og ha full fokus på de kommende storesøsterene :flower Gleder meg<3

Så flott å se at det er flere som nyter det.
Skjønner også at det er tungt for andre, men det er godt vi er forskjellige.

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Jeg koser meg som gravid jeg også. Det er mitt første svangerskap, og bortsett fra litt vond rygg, at bekkenet begynner å være litt merkelig og andre vanlige plager, så har jeg vært veldig heldig. Kjenner jeg blir fortere sliten, men det er kanskje ikke så rart eller uvanlig. Jeg synes det er så godt å kjenne den lille der inne, og har det ikke travelt med å få h*n ut enda.
Godt å se at det er flere som koser seg og nyter den siste tiden, har sett at mange er utolmodige og litt stresset nå på slutten. Skjønner noen har flere plager, og vi er ikke alle like.
Jeg vet ikke hvilket kjønn det blir, og det gjør det ekstra spennende synes jeg. Jeg gleder meg til å bli kjent med den lille, å få se hvem som bor i magen min, men har tenkt å kose meg i denne tilstanden så lenge jeg greier :-)

Termin 6. juli

Jeg nyter det ikke, med alle plagene og alle turene til legen og sykehuset for oppfølging er det vanskelig MEN det er max 3 uker og 6 dager som gravid igjen også blir jeg det aldri igjen (skal steriliseres) så på en måte setter jeg pris på denne siste tiden og vil ABSOLUTT ha 14 dager pappa perm så hun får ikke vise nesa si før vi er over 1.juli merket!

Back
Topp