Nyter dere

Bare å levere urinprøve for å være på den sikre siden.. Så slipper du å gå rundt å engste deg..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Men er ikke det noe dem tester på de vanlige kontrollene når jeg leverer urinprøven? Jeg var hos jordmor på fredag, og hun sa blodprøven var helt fin! :) Så er nok ikke det da!

Sent from my iPhone using BV Forum

Men er ikke det noe dem tester på de vanlige kontrollene når jeg leverer urinprøven? Jeg var hos jordmor på fredag, og hun sa blodprøven var helt fin! :) Så er nok ikke det da!

Da er det nok ikke det. Tok du det opp med henne at du hadde smerter??

Da er det nok ikke det. Tok du det opp med henne at du hadde smerter??

Nei, de siste dagene hadde jeg ikke merket noe særlig til det skjønner du, så tenkte at det ikke var noe! Men er ikke direkte smerter, er mer ubehagelig og skikkelig ømt på en måte.
Men angrer på at jeg ikke tok det opp:( I tillegg er jeg gul midt på tunga hver morgen!

Syns dagene går så fort denne gangen, er hjemme med storesøster på 1 år.. så da flyger dagene avgårde. Rekker ikke nyte helt magen. Er bare halvveis enda så det er enda tid igjen til og nyte, håper det kommer etter vært :)

Nei, de siste dagene hadde jeg ikke merket noe særlig til det skjønner du, så tenkte at det ikke var noe! Men er ikke direkte smerter, er mer ubehagelig og skikkelig ømt på en måte.
Men angrer på at jeg ikke tok det opp:( I tillegg er jeg gul midt på tunga hver morgen!

Her kan vi ringe og snakke med jordmor eller føden og ville ha gjort det. Jeg sliter med smerter på venstreside og ble veldig fulgt opp og fikk sjekka det ut da jeg ringte.. Mulig jeg er litt hysterisk pga tidligere hendelser..

Back
Topp