Nyt siste tiden!!??!!

Er det noen av dere som klarer å nyte siste tiden før fødsel? Jeg klarer det IKKE!! Er 38,3 i dag, og er ganske så utålmodig.

jeg var utålmodig helt fram til termin, nå 6 dager på overtid er jeg skikkelig rolig å har vært det den siste uka =) fant ut at det var på tide å bare slappe av å nyte siste tiden uten barn i stillheten min.. selv om jeg gleder meg masse til forandringene jeg har i vente. men koser meg med den lille som danser i magen å tenker at jeg kommer til å savne sparkene hans! så koser meg med magen de siste dagene =)

Nyter så mye jeg kan men daglig gjøremål må på plass og så her r bare gjelder å velge mellom :-)

Redebyggingen som har slått inn? Hihi, her er alt klart. Bestemte oss for å være klar forrige fredag vi, så det eneste jeg gjør om dagen er å holde skittenkle-kurven ved sjakk xD
Oi der sa du noe.. jeg glemte å sette på en vask igår! Prøve å huske det idag da..

Jeg var veldig på og av :-p utålmodig men satte pris på å få sove lenge om morgenen å nøt virkelig magen og spark fra baby. Savner magen, spark og den vanvittige spenningen som følger de siste ukene av en graviditet! <3
Å kunne sove lenge og styre dagen selv er noe jeg nyter :)

jeg koser meg litt iallefall :P vi holder på å flytte.. igjen! men plagene overdøver ikke gleden ved å kjenne lillegutt <3

Eg kosar meg litt, er litt (veldig) utålmodig, og begynner å bli veldig bevegelseshemma.. Ikkje så vondt rundt omkring, er berre heilt latterlig diger! :p 4 veker igjen til termin, og 6 veker til eg evt blir satt i gang pga overtid. 6 veker. Det er 14. november, det! Lenge til, ass!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp