Førstebebi1
Blir kjent med forumet
Er det noen av dere som klarer å nyte siste tiden før fødsel? Jeg klarer det IKKE!! Er 38,3 i dag, og er ganske så utålmodig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg rydder å styret virkelig... Har ikke tid til å slappe av akkuratt nåhar så mye jeg vil gjøre med huset akkuratt nå
![]()
Redebyggingen som har slått inn? Hihi, her er alt klart. Bestemte oss for å være klar forrige fredag vi, så det eneste jeg gjør om dagen er å holde skittenkle-kurven ved sjakk xD
Haha bra plan. Seriøst mye klesvask etter at vi kom hjem.. Tre maskiner bare i dag.
Jeg skjønner ikke hvordan to mennesker kan produsere så mye skittent tøy som her hjemme. Jeg går jo bare rundt i slaskeklær og mannens lyseblå skjorter trenger jo ikke vaskes så ofte mtp han bruker 5 ulike ila en uke... gad...
Nå har jo jeg litt angst mot rot og halvskitne klær, men bevares...
mm vi har fått en unge som syns det er absolutt best å tisse og bæsje på stellebordet... Såååe, det går litt der gitt. Han har også begynt å gulpe og det går jo ut over klærne til alle mann. Så bare hold den tom![]()