Nyt siste tiden!!??!!

Førstebebi1

Blir kjent med forumet
Er det noen av dere som klarer å nyte siste tiden før fødsel? Jeg klarer det IKKE!! Er 38,3 i dag, og er ganske så utålmodig.

Jeg prøver, men syns det er vanskelig. Nyter hver eneste bevegelse fra lillegutt og prøver å hvile og sove mest mulig. Jeg er 39 uker i dag og har hatt mye modningstegn/plager i flere uker så er veldig lei og "deppa", og ikke minst kjempe sliten, så er vanskelig å holde humøret oppe. Men motivasjonen til å føde blir bare større og større nå- jeg lengter etter å endelig få se sønnen våres <3

Jeg nyter ja:) Den er så spesiell den siste tiden som gravid! Men det skal jo bli godt å slippe halsbrann og få puste skikkelig igjen altså :)

Absolutt ikke... huset er gulle rent, skittentøyet hoper seg ikke opp, alt babyrelatert er i boks. Så jeg surrer bare rundt meg selv egentlig... når man er vant til en aktiv livsstil med jobb og hest/hund etterpå, er det bedrøvelig å bare gå hjemme pga smerter.
Ikke orker jeg rusle rundt i byen så ofte heller, kafé er heller ikke min greie... men nå som jeg har fått en del pensumbøker skal jeg bruke tiden fram til fødsel på å lese dem, så det gleder jeg meg litt til :)

Nooope! I tillegg til å være fanget i den ubevegelige kroppen med div ondter er jeg stort sett skuffet hver morgen jeg våkner over at det ikke har skjedd noe. Synes det er kjedelig å gå hjemme når jeg ikke orker å gjøre noe, og dagene går så innmari sakte!! Prøver liksom å holde motet oppe fordi det er jo strengt tatt ikke lenge igjen før vi får hilse på lilleputt, men lett å bli litt smådeppa likevel

Fra nå av skal jeg nyte den ekstra med å sove ut på dagtid. tatt altfor dårlig hensyn til kropp og sjel merker jeg. Så jo her skal den faktisk nytes den siste tiden, før man får lillesøster ut. Har ei fra før av som krever sitt, så greit å innse at det blir hardere hverdag med to.

Jeg rydder å styret virkelig... Har ikke tid til å slappe av akkuratt nå :p har så mye jeg vil gjøre med huset akkuratt nå :p

Jeg prøver.. Jeg tror jeg klarer det innimellom.

Ja, jeg klarer egentlig det stort sett. Ikke akkurat i dag da. I dag har jeg bare vært trøtt og har sovet myyye! Huset, som var så strøkent, ser på nytt ikke ut og jeg har ikke hatt energi i dag til å gjøre noe med det :( Det er_egentlig_ikke den store jobben, men oppi hodet mitt har det vokst seg til et stort problem...Det har kanskje mest med humøret i dag å gjøre ;) Vinduene i huset ser for #%*@#'*# ut utvendig, og med 3 etg uten veranda og vinduer som ikke kan åpnes, så klarer jeg ikke ta de selv nå. I dag har selvfølgelig solen stått på hele dagen og minnet meg på det også :/ Til uka har mannen fri, så han får trø til å ta de, så hu mor får fred i sjela. :)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Jeg nyyyyter det så lenge jeg ikke har vondt og plages med søvn :P så periodevis nytelse! Men, har vært så lite plaget tidligere i svangerskapet at jeg må vell tåle dette :)

Nei. Enkelt og greit. Er 40+1 i dag og tror jeg klikker om ungen ikke kommer ut snart :p har alt for mye vondt osv til at jeg skal klare å nyte noe som helst. Gleder meg til å møte baby nå, 9 mnd gravid er lenge nok. Synes vi har lov til å være lei nå :)

Vanskelig å nyte når man har mye vondt. Men går rundt i koseklær og sover så mye jeg vil/kan ;)

Jeg klarte ikke å nyte den. Hadde så mye vondt og var så dårlig at HJELP.

Jeg rydder å styret virkelig... Har ikke tid til å slappe av akkuratt nå :p har så mye jeg vil gjøre med huset akkuratt nå :p

Redebyggingen som har slått inn? Hihi, her er alt klart. Bestemte oss for å være klar forrige fredag vi, så det eneste jeg gjør om dagen er å holde skittenkle-kurven ved sjakk xD

Redebyggingen som har slått inn? Hihi, her er alt klart. Bestemte oss for å være klar forrige fredag vi, så det eneste jeg gjør om dagen er å holde skittenkle-kurven ved sjakk xD

Haha bra plan. Seriøst mye klesvask etter at vi kom hjem.. Tre maskiner bare i dag.

Haha bra plan. Seriøst mye klesvask etter at vi kom hjem.. Tre maskiner bare i dag.

Jeg skjønner ikke hvordan to mennesker kan produsere så mye skittent tøy som her hjemme. Jeg går jo bare rundt i slaskeklær og mannens lyseblå skjorter trenger jo ikke vaskes så ofte mtp han bruker 5 ulike ila en uke... gad...
Nå har jo jeg litt angst mot rot og halvskitne klær, men bevares...

Jeg skjønner ikke hvordan to mennesker kan produsere så mye skittent tøy som her hjemme. Jeg går jo bare rundt i slaskeklær og mannens lyseblå skjorter trenger jo ikke vaskes så ofte mtp han bruker 5 ulike ila en uke... gad...
Nå har jo jeg litt angst mot rot og halvskitne klær, men bevares...

mm vi har fått en unge som syns det er absolutt best å tisse og bæsje på stellebordet... Såååe, det går litt der gitt. Han har også begynt å gulpe og det går jo ut over klærne til alle mann. Så bare hold den tom ;)

mm vi har fått en unge som syns det er absolutt best å tisse og bæsje på stellebordet... Såååe, det går litt der gitt. Han har også begynt å gulpe og det går jo ut over klærne til alle mann. Så bare hold den tom ;)

Hehe er mer forståelig med mye vask når det er kommet en liten en i hus :-) Da vasker jeg gledelig :D

Jeg var veldig på og av :-p utålmodig men satte pris på å få sove lenge om morgenen å nøt virkelig magen og spark fra baby. Savner magen, spark og den vanvittige spenningen som følger de siste ukene av en graviditet! <3

Back
Topp