Nyskjerrige meg... *Nye spm*

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Er det like jævlig med all medisinen og sprøytene som det høres ut som?

[8|]

Og ikke minst all den ringingen til sykehuset (for meg som har skikkelig telefonskrekk)?

All min info står i dagboka mi [:D][:D][:D]

Ta å les litt i dagbøkene du[8D] da får du sjela vår gjennom dette på data skjermen[;)]

Har ikke hatt noe problem med medisinene jeg altså [;)] Vært veldig heldig der, nesten ikke en eneste bivirkning. Det verste med hele opplegget for min del er det psykiske som følger med.

Hei hei.

Jeg har starta på medisiner 9 januar(nesespray) har hatt vondt i hode 2 ganger tror jeg. Svetta litt mer enn vanlig men ikke sånn at det blir sjenerende. Hatt 2 hetetokter. Etter at jeg starta på sprøyter har jeg ikke kjent noen ting. Det værste med medisiner var å måtte våkne kl 8 hver dag, men det har blitt en vane. Ellers har jeg nevnt at nesesprayen burde ha kommet i tuttifrutti/kunstig vannmelon smak[;)] fordi man får litt vond ettersmak av den med da pleier jeg å ta en sånn pastill så det har ikke vært noe problem. Kan jo kanskje ikke la være nevne at jeg i 2 dager har hatt sånn sprutgråting over ingenting, men det har jeg noen gnager når jeg har PMS å alt er dritt. Går veldig fort over.  Jeg vil ikke si at jeg har hatt noen bivirkninger i det hele tatt egetlig, dette har gått over all forventing.

Jeg kommuniserer med riksen over mail jeg, da slipper endeløse telefonkøer og kjapt svar får jeg også.

Masse lykke til å velkommen hit til oss(husker deg fra fs, men nå henger jeg bare her inne fordi det er en fantastisk flott gjeng her).

KLem

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

Er det like jævlig med all medisinen og sprøytene som det høres ut som?

[8|]

Og ikke minst all den ringingen til sykehuset (for meg som har skikkelig telefonskrekk)?

Jeg synes sprayen var et mareritt. Hetetokter, søvnløshet, hodepine. Var liksom "utenfor meg selv". Måtte i tillegg gå på denne to uker ekstra pga. påska. Blææh. Det ble mye bedre da jeg startet på sprøytene. Eneste bivirkning der var at jeg kjente det stakk litt i eggstokkene, men det var ikke vondt bare litt småubehagelig.

Jeg har også hatt to fryseforsøk, og jeg fikk (selvsagt [8|] ) bivirkninger av Progynova også. Kvalme, hodepine, søvnløshet, utslett.

Men det er jo veldig individuelt. Noen merker jo nesten ingenting.

Jeg er heller ikke noe glad i å ringe, men det gikk likevel ganske greit å ringe klinikken de gangene jeg var i forsøk. Det beste av alt var å ringe og fortelle at jeg hadde fått positiv test. [:D] Det går også fint å sende mail til klinikkene (iallfall Porsgrunn). Jeg mailer dem om det er noe "mindre viktig", men ringer om det er viktige ting som oppstart av medisiner og sånn.

Lykke til da!!

Uansett Krepsen,så er det VERDT det-da du står der med positiv test[;)]
jeg har ALT glemt slemme bivirkninger...

så morro at dere snart er i gang,det er deres tur nå!!

klem eLLa[;)]

Back
Topp