nysjerri på å høre om fler resultater!!!

tesa84

Betatt av forumet
er det noen fler som har merket noen vekt nedgang,cm inn...osv etter dere begynte på denna dvd`n[:)][8|]?
har jo hørt å sett alexandra sin[:D]helt utroli bra!!![:)]

Spurte selv her om dagen men fikk ingen svar..
Hørte om Alexandra sin,har hun lagt ut noen bilder?Hvor? Vil gjerne se..[:)]
Jeg er bare på dag 4 level en så kan ikke skryte av noen resultater enda..

Er ferdig med dag 5 i dag og kan ikke si at noen resultater har kommet ennå. Lurer på om jeg har fått litt mer muskler da for vekten viser 2 kg mer nå enn før jeg begynte. For usunn har jeg ikke hvert denne uken. Merker at jeg har blitt mykere da. kommer lenger ut med bena år jeg tøyer[:D] Også klare jeg alle øvelsene uten å gjøre de som er enklere[:D][:D] Så bedringer er der, også syntes jeg at magen har blitt litt mindre[:D][:D] Så det er en liten forandring som blir tatt i mot med glede[:D][:D]

Her er link til den fantastiske tråden til Alexandra:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18144045&mpage=1&key=�

[:D]

Jeg er på dag syv på level 1.. Har gått ned 400 gram [:D]
Ikke store greiene, men føler at jeg er i bedre form allerede og at jeg kjenner musklene bygges opp igjen [:)]

Det er ganske uvanlig å gå ned i vekt av å trene. trening strammer opp og gir muskler. Det er sunt å trene. Men, vektnedgang får man gjennom kostholdsendring...

Det ble full stopp i 30 day-treninga mi pga eksamen, men skal i bryllupp i mai, så må hive meg igang igjen snart.. [:)]
Men det er så tuuuungt![:'(]

Eg har gått ned 1 heil kilo etter 10 daga på level 1 og 2 på level 2..
hehe, men føler eg bjynner å bli strammere, pluss eg kjenner muskler på plasser
dei har uteblitt før :-)

Jeg har ikke gått ned noe.[8|]

Men det er fordi jeg ikke har begynnt enda[8D]
Jeg og sambo skal begynne 1 april[:D] Så da får vi se da[:)]

Jeg merker forskjell, passer plutselig buksa som jeg ikke har brukt siden før jeg ble gravid, den var for liten forrige måned [:D][:D]

Nå har jeg trenet litt i rykk og napp, startet med 30 DS og trente i ca 7 dager før jeg hadde en uke opphold. Startet igjen på nytt med level 1, er nå ferdig med dag 9. Merker god forskjell, er strammere og magen blir mindre og finere i fasongen for hver dag [:D][:D]

Jeg trener Zumba 20 min express sammen med 30 DS, slik at det blir ca 1 time trening hver morgen. Men gruer meg til søndag, da skal jeg over på level 2 [:o]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Det er ganske uvanlig å gå ned i vekt av å trene. trening strammer opp og gir muskler. Det er sunt å trene. Men, vektnedgang får man gjennom kostholdsendring...

du får jo vektnedgang også av å trene selvfølgelig! Så lenge man trener slik at man forbrenner mer kalorier enn det man spiser, så går man jo selvfølgelig ned i vekt..det sier seg jo selv! Muskler forbrenner fett enkelt å greit:)

Men selvfølgelig så er jo trening og kosthold kombinert det aller aller beste[;)]

Jeg begynte på den 30 day shred og merket sykt forskjell etter bare tre/fire dager, men så har jeg vært litt forkjøla osv i mellomtiden, så da stoppet det opp...Men nå gleder jeg meg til å begynne på igjen den uka som kommer[:D]

Først vil jeg si at dere er kjempeflinke alle sammen!!!Jeg blir veldig inspirert av dere til å begynne[:D]

Men bare ett spørsmål...dere som trener, fullammer dere? Har dere merket noen forskjell i melkeproduksjonen?

ORIGINAL: smurfemor

Først vil jeg si at dere er kjempeflinke alle sammen!!!Jeg blir veldig inspirert av dere til å begynne[:D]

Men bare ett spørsmål...dere som trener, fullammer dere? Har dere merket noen forskjell i melkeproduksjonen?

jeg fullammer..merker ingen verdens ting...ikke det at jeg trener så mye da...men får se i slutten av neste uke om melkemengden er den samme da..hehe

ORIGINAL: sommerfugler85

jeg fullammer..merker ingen verdens ting...ikke det at jeg trener så mye da...men får se i slutten av neste uke om melkemengden er den samme da..hehe

Så bra[:)] (eller dumt...har ingen unnskyldning for å ikke trene da[8D]).
Neida, er greit å vite[:)] Da tror jeg at det må trenes[;)] Uansett er det jo ikke verdens undergang om det skulle bli mindre melk, han er jo blitt noen mnd nå så[:)]

ORIGINAL: sommerfugler85

Så bra[:)] (eller dumt...har ingen unnskyldning for å ikke trene da[8D]).
Neida, er greit å vite[:)] Da tror jeg at det må trenes[;)] Uansett er det jo ikke verdens undergang om det skulle bli mindre melk, han er jo blitt noen mnd nå så[:)]

Bare ikke tren bein hardt med en gang, og få i deg nok næring så skal det gå bra[:D]

Jeg begynte på kickboksing 6 uker etter fødsel,merker ingen forskjell på melka.. men har vært flink og prøvd å spise hver 3 time da :-)

Back
Topp