Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fru Riskorn
Det er ganske uvanlig å gå ned i vekt av å trene. trening strammer opp og gir muskler. Det er sunt å trene. Men, vektnedgang får man gjennom kostholdsendring...
ORIGINAL: smurfemor
Først vil jeg si at dere er kjempeflinke alle sammen!!!Jeg blir veldig inspirert av dere til å begynne[:D]
Men bare ett spørsmål...dere som trener, fullammer dere? Har dere merket noen forskjell i melkeproduksjonen?
ORIGINAL: sommerfugler85
Først vil jeg si at dere er kjempeflinke alle sammen!!!Jeg blir veldig inspirert av dere til å begynne[:D]
Men bare ett spørsmål...dere som trener, fullammer dere? Har dere merket noen forskjell i melkeproduksjonen?
jeg fullammer..merker ingen verdens ting...ikke det at jeg trener så mye da...men får se i slutten av neste uke om melkemengden er den samme da..hehe
ORIGINAL: sommerfugler85
jeg fullammer..merker ingen verdens ting...ikke det at jeg trener så mye da...men får se i slutten av neste uke om melkemengden er den samme da..hehe
Så bra[:)] (eller dumt...har ingen unnskyldning for å ikke trene da[8D]).
Neida, er greit å vite[:)] Da tror jeg at det må trenes[;)] Uansett er det jo ikke verdens undergang om det skulle bli mindre melk, han er jo blitt noen mnd nå så[:)]