Nysing

Hønepøne+2

Gift med forumet
Jada. Da var det på an igjen med nysingen. Nøs meg gjennom hele sist svangerskap og nå er det likt igjen. Nyser ofte og mange ganger etter hverandre. Hater å nyse:P

Noen flere som nyser?

(snakket med jm sist og hun sa at slimhinnene er litt lettere å irritere når man er gravid og det er nok derfor, men det er ikke akkurat topp ti gravidsymptom)

det gjør jeg dessverre og uten at jeg er gravid. Arvet det og klarer opp til 10 ganger på rad...MEN man venner seg til det!

Kristin982 skrev:
det gjør jeg dessverre og uten at jeg er gravid. Arvet det og klarer opp til 10 ganger på rad...MEN man venner seg til det!

Oi, ti ganger. Dagens rekord er 5. Hehe

Ja jeg klarer det og det siden jeg kan tenke  Sambo ler av meg hver gang jeg må... 
kan bli ille når jeg er forkjølet, spes ekkelt når man kjører bil.
Men men... man venner seg til det!

oij... nå skjønner jeg hvorfor jeg nyser så mye, hahaha;) trodde jeg plutselig hadde blitt allergisk mot noe jeg ;) hehe;)

He he, ja når du sier det så nyser jeg også mye mer enn vanlig! Jeg nyser endel om våren men ikke så mye på sommeren. Nå derimot, nå nyser jeg hele tiden virker det som!

Ah, det forklarer jo endel. Trodde jeg var blitt enda mer allergisk enn før, og ble kjempeskuffet fordi jeg de siste par årene har opplevd at jeg er blitt bedre. Men da skjønner jeg jo hvorfor det har tatt helt av med nysingen!

Kjenner meg godt igjen ja! Nyser og nyser jeg også - mange på jobb som har spurt meg om jeg holder på å bli syk... noe jeg trodde selv også for mange uker siden. Men det gir seg jo ikke, hehe :)

Og jeg nyser typisk dobbelt-nys hele tiden, merkelige greier :)

Back
Topp