Nysing i graviditeten!

Kmasa

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
sist gang jeg gikk gravid husker jeg det var helt forferdelig å nyse, men fant etter hvert en teknikk når jeg nøys som gjorde det litt bedre!
Denne gangen derimot så kjennes det ut som hele livmoren skal slites samt at arret etter ks spretter opp, teknikken min funker ikke denne gangen :banghead:

Er det noen som opplever det samme, og har noen tips til hvordan dere demper smerten ved nysing? Er redd for å nyse, men gjør jo ikke annet når jeg er gravid :D

Det er grusomt å nyse. Er sikker på at jeg setter igang altfor tidlig fødsel hver gang, huff. Ingen tips,nei. Men må følge denne[emoji106]

Sist graviditet føltes det ut som at jeg nøs og hostet ut ungene og det var så vondt. Rev og slet i livmoren. Gikk heldigvis over rundt 12 uker[emoji1319]

Denne gangen er det ikke like ille heldigvis, selvom ks for 14,5 mnd siden!

Sist graviditet føltes det ut som at jeg nøs og hostet ut ungene og det var så vondt. Rev og slet i livmoren. Gikk heldigvis over rundt 12 uker[emoji1319]

Denne gangen er det ikke like ille heldigvis, selvom ks for 14,5 mnd siden!
Så heldig du er! Hadde ks for 8 mnd siden, og her kjennes det ut som arret går opp hver gang jeg nyser..

Er sinnsykt vondt å nyse, særlig når det kommer brått på. Og hva er egentlig greien med å nyse hundre ganger daglig? Nyser jo aldri ellers... Hvis jeg kjenner at jeg skal nyse, og rekker å stramme magen i forkant, så går det fint:)

Back
Topp