Nysgjerrigper av en baby....

Frkn

Forelsket i forumet
Jenten min virker veldig rastløs og vil ikke ligge i ro for lenge. Hun driver og gjør tegn (nesten sitt ups) for å vise at hun vil opp. I vognen sover hun av og til, men er hun våken vil hun helst opp av vognen. Hun går mye i bæresele, men været i Bergen er ikke alltid høyaktuelt for en baby....

Når begynner man tidligst med sportsvogn? Tror det blir en helt annen verden når vi kan begynne med det.

Ellers interesserer hun seg veldig for mat, har fått sutte på banan noen ganger, det elsker hun. Vurderer å begynne med litt smaksprøver når hun blir 4 mnd (på søndag). Har dere begynt?
 
Her bytter vi til sportsvogn i slutten av mai tror jeg, da vil bagdelen være for liten. Vi har Babyjogger City Elite med forovervendt sportsdel, det blir spennende for en oppvakt og nysgjerrig plutt [emoji4]
 
Jeg kommer nok til å bruke sportsvogn delen litt etter påske. Han er 4 mnd nå.
Han har fått smake på vannmelon og smoothie et par ganger. Spesielt vannmelon falt i smak. Venter nok til han er 6 mnd før han får noe særlig mer :)
 
Vi har byttet! Mest fordi det ble så varmt i baggene, og sportsdelen er mye mer luftig. Men de får ikke sitte enda, ligger helt flatt:)
 
Back
Topp