nysgjerrig ;)

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
Kjøpt to par sokker. hehe..
Får, hmm ikke noe spes som jeg vet om, men fikk vippestol til nr 2 av svigers og stelleveske til nr 3 av hu.
Pappa kjøpte en del til nr 1 huskr jeg, og har spleisa md oss på en og annen ting til de andre. Så får vl kanskje en vippestol eller noe denne gangen ogå av svigers, og pappa spleiser nok på noe vi trenger. :)
Ellers blir det sikkert noen gaver når ungen er født. :)

ikke kjøpt noenting :) synes enda det er tidlig...venter til etter ul kontrollen 29jan, da vet vi kjønnene og.

vet mamma og de skal kjøpe vogn til meg :)

Jeg har ikke kjøpt noe. Eneste vi mangler er en seng, og den skal kjøpes etter oul. :) ellers har vi det aller meste fra før til de første mnd. Kjøpte veldig mye nøytralt når vi fikk jenta vår.

Kjøpt to par sokker. hehe..
Får, hmm ikke noe spes som jeg vet om, men fikk vippestol til nr 2 av svigers og stelleveske til nr 3 av hu.
Pappa kjøpte en del til nr 1 huskr jeg, og har spleisa md oss på en og annen ting til de andre. Så får vl kanskje en vippestol eller noe denne gangen ogå av svigers, og pappa spleiser nok på noe vi trenger. :)
Ellers blir det sikkert noen gaver når ungen er født. :)
Så koselig :)

Vi får nøytrale klær til de første mnd og voksing urban pose :) kjøpt sengesett i Danmark og Donald krangle :)

Har vogn, skal få låne vugge av et venne par, å har kjøpt brukt bilstol med base av et vennepar. utenom det har vi ikke kjøpt noe, gjør ikke det før nermere termin :)

Ikke kjøpt noe enda, altfor tidlig syntes jeg. Blir det gutt trenger vi ikke kjøpe noe. Vogn fikk vi av mine foreldre til minsten og vugge fikk vi av svigers. Er ikke noe vi trenger denne gangen av store ting, og klær og småting får vi nok uansett..

Ingenting enda! Venter t etter ul! Vi har jo d viktigeste alt! Vugge, bilstol og vogn! Vurderer nytt stellebord og tvillingen (om ik vi får låne d av svigerinne mi(TV.vogn)) Så får vi vente å sjå ka gale ej finner på etter ul!

Vi har fått og kjøpt en del klær i nøytrale farger. Fikk vugge av mamma og hun spleise med oss på vogn, seng og stellebord:-) Voksipose og ammepute har jeg sydd selv:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Har kjøpt noen pyjamaser i nøytrale farger.. Ei venninne skremte meg og sa de brukte 3 pyjamaser om natta de første ukene, fordi det kom igjennom bleien... Da løp jeg ut og kjøpte noen pyjamaser!

Ellers får vi: saueskinnspose (30 år gammel), dyne til vogn, sprinkelseng, lekegrind også er det mulig svigers spleiser på vogn sammen med oss... Er også mulig vi får låne en bilstol uten base, slik at vi må kjøpe basen selv.

Hvis det blir jente tror jeg vi kan arve en del klær fra familie... Det er ikke så mange små gutter i slekta enda, så den blir verre :P

Har ikke kjøpt noe som helst! skal hjem til min mor i helgen og begynne og gå igjennom litt babi klær,skal ta for det meste nøytrale klær.. er 90% sikker på at vi får gutt,men blir nok nøytale klær.

På hva dere har kjøpt og får til babyen? :)

Hihi! :) Jeg har kjøpt to hvite bodyer, ett hvitt/beige teppe, en rosa pysj og en lilla ulldrakt :) Og jeg vet ikke skjønn engang!! Har bare en så stor jentefølelse :D

Får sikkert ingenting av familie... Men har mye etter lillemor, men skal kjøpe myyyye nytt uansett :P

Jeg har ikke kjøpt noe. Vi har det meste av ting fra storebror, og denne gangen stresser jeg ikke så mye med shoppinga. Vet at butikkene er åpne etter babyen er kommet. (og da er det veldig godt å komme seg litt ut på shopping faktisk.. hehe.. Jeg kjøpte absolutt alt og litt til sist nemmelig... Denne gangen vil jeg spare litt til etterpå. hehe)

Skal kjøpe ny madrass og dyner til bebisen da.

Klær kommer jeg til å kjøpe litt av, men venter til vi får vite kjønn.

Har ikke kjøpt noe ennå. Kjøpte alt av utstyr (ikke klær) i nøytrale farger til førstemann, men nå ser det jo ut som vi må supplere litt :) Vi vurderer å kjøpe bilstol neste uke fordi de har kampanje på den vi ønsker å vi kan spare ganske mye penger - men så føles det liksom så usikkert også siden jeg bare er akkurat 12 uker.
Når jeg kommer litt lenger må vi også vurdere å selge vognen vi har og kjøpe ny! Vet ikke om vi får noe denne gangen. Sist fikk vi en del av både mine foreldre og svigers.

Back
Topp