• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

nysgjerrig!!

Mailykke2

Forelsket i forumet
jeg holder nesten på å døøø!! :P

Jeg lurer så på om det er en eller to i magen, og hva salgs kjønn det er!
Alle rundt mener vi får gutt, sambo overbevist om gutt - typisk at det blir jente!
Det spiller ingen rolle hvilket kjønn babyen har, men er så vanskelig å kjøpe ting som er nøytrale :P Så på babytøy i dag - og det nøytrale heller mot gutt ofte, men litt "røffere" detaljer...

Tips enyone?

Vanskelig å handle nøytrale klær ja...det er ikke så stort utvalg der lenger...men kanskje noen kan tipse om nettbutikker som har litt flere nøytrale klær? Jeg vet ikke...enten får du ta sjansen på ett kjønn eller rett og slett bare vente en  måned til;)

du får rett å slett vente litt ;) hehe.. tenk det er ei stund til ennå, og det kommer heeeele tida masse nytt hærli babytøy. Så skal se du har plenty når den dagen nurket melder sin annkomst. :) åsså må du reine med en haug med "sengemat" gaver. Jeg hadde klær hele det føste halve året jeg på sengemat gavene :)

Moro å kunne begynne å kjøpe inn litt.
Forrige gan kjøpte jeg to hvite kortermede bodyer da jeg var over 12 uker. Så handla jeg litt etter UL da vi visste det blei gutt.
men som mange over sier, du kommer til å få sykt mye klær. Alle kjøper det i gave.
Denne gangen har jeg ikke kjøpt noe. Venter til UL, og blir det gutt har jeg mengder.

Back
Topp