Nysgjerrig som jeg er...

lykkelig med 3 små*

Forelsket i forumet
Hvor mange av derebruker bæresele/sjal etc enda?
Selv bruker jeg selen innimellom når snuppa er litt trøtt og lei og evt når jeg skal prøve å få gjort litt i huset[:)]

eg har solgt det elastiske sjalet, men har 2 mei taier. en taitasi baby og eye2eye. Så bærer både minste og mellomste. Bruker mest taitasi og ei ringslynge for tiden.

Har aldri brukt noen av delene. Skal kjøpe meg en Manduca nå til våren, så vi kommer oss litt på fjellet.[:)]

Eg brukte ringslynge fra han var nyfødt til han var noen mnd...

Vi bruker bæreselen når vi er på shopping..
Hun trives så godt oppi der [;)] Men begynner å bli veldig tung..

dere som syns det er tungt.. få de på ryggen, er mye lettere. eg kan fint bære både treåringen og seks åringen på rygg.

Bruker Babybjörnen hvis vi skal ut på en kjapp tur. Hun likte aldri å være i bæresjal så den ga vi vekk.

Bruker ikke så mye nå når det er så kaldt ute. Kommer til å bruke mer når det blir litt varmere.

Har ikke brukt manducaen så mye i vinter. Men når det blir vår og litt mindre klær å ha på blir den nok brukt en del i skogen/på fjellet:)

Jeg skulle gjerne brukt det, men hun skriker bare. For det meste har jeg henne i vogn eller på hoften.

Okei[:)] Morsomt å se at noen fortsatt bruker den da[:)] Begynte å tenke at alle hadde sluttet med den nå,men tydeligvis ikke[:)] Har babybjørn selv og syns den er topp å bruke! Snuppa har alltid vært et bæremenneske,og den avlaster jo armene en del kan man si[;)] Selv om hun begynner å bli tung ja[:D]

ORIGINAL: Espira

dere som syns det er tungt.. få de på ryggen, er mye lettere. eg kan fint bære både treåringen og seks åringen på rygg.

Er det babybjørn du har? Går det å ha den på ryggen altså??

nei er ikke babybjørn. har mei tai og patapum ( formsydd sele ). forstår at du syns babybjørn er tung ja, hadde det til eldste jenta men bare et par mnd.

nei er ikke babybjørn. har mei tai og patapum ( formsydd sele ). forstår at du syns babybjørn er tung ja, hadde det til eldste jenta men bare et par mnd.

Okei[:)] Ja litt tung,men hun trives jo så godt oppi der... Hadde den på i dag da jeg støvsuget,og hun hylte og lo og hadde det veldig fint!!1[:D][:D][:D]

få deg ein formsydd. manduca, ergo, beco eller patapum så kan du bære på mage og rygg + den avlaster mye bedre.

Hmmm.. Ja det var noe å tenke på ja[:)] Takk for tipset[:D]

hvis du bor i nærheten av en butikk som selger vil eg anbefale deg å prøve. eller kan du gå inn på tettinntil å se på bæretreff. på et sånn treff får du mulighet å prøve hva som passer deg så slipper du å kjøpe noe så ikke er på behaglig.

vet ikke hvor du bor jeg da.

hvis du bor i nærheten av en butikk som selger vil eg anbefale deg å prøve. eller kan du gå inn på tettinntil å se på bæretreff. på et sånn treff får du mulighet å prøve hva som passer deg så slipper du å kjøpe noe så ikke er på behaglig.

vet ikke hvor du bor jeg da.

nei bor ikke i nærheten av en sånn butikk dessverre,men internett har jeg[:D] Hehe[:D]

Ja, men veldig sjeldent.
Hadde egentlig tenkt å sy meg en sånn meitai men har ikke fått ut fingen.

jeg bruker mitt innimellom. Han har ikke likt det noe særlig før nå. Nå synes han det er så gøy at jeg er redd han skal humpe seg gjennom. hehe.. Jeg har sånn mange meter langt elastisk bæresjal.. [8D][&:] 

Back
Topp