Nysgjerrig på symptomer

Lille-bille

Glad i forumet
Hei:)

Jeg har prøvd å finne mange bra tråder som har med symptomer på at jeg kan være gravid, er så mye jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte:p
Så det jeg lurer på da er om noen kan kjenne seg igjen i mine symptomer? Og om det er en mulighet for at det kan være til noe positivt i magen:)

Starter med di første symptomene som kom:
- 2 uker forsinket mens
- ømme nipler
- murringer nederst i magen
- av og på med kvalme og halsbrann
- tett nese HELE tiden
-utrolig oppblåst og mye luft i magen
- veldig trett men når kvelden kommer får jeg ikke såve
- konstant tørst
- våkner opptil flere ganger om natten for å gå på do(føler jeg løper på toalettet hele dagene også)

Noen som kjenner seg igjen? :)
Vet det beste er å ta en test og det er planen, er bare nysgjerrig om noen har hatt det samme:) og evt tips til en litt nervøs men optimistisk prøver:D

Mange av de symptomene du har listet opp er graviditetssymptomer. Blir spennende å se om testen din blir positiv! Lykke til og hold oss oppdaterte da. :D

Har du ikke tatt en eneste test på de to ukene? :o hadde jeg ikke klart [emoji14]

Kjenner igjen alle symptomene fra jeg var gravid, men har også hatt de uten å være gravid bortsett fra forsinket mens.

Krysser fingrene for en spire i magen din :)

Har du ikke tatt en eneste test på de to ukene? :eek: hadde jeg ikke klart [emoji14]

Kjenner igjen alle symptomene fra jeg var gravid, men har også hatt de uten å være gravid bortsett fra forsinket mens.

Krysser fingrene for en spire i magen din :)

Haha nei jeg har vert sååå nervøs for aræt den kan være negativ at jeg tørr ikke enda men skal teste før jeg reiser på ferie om ca 1 uke :) så da håper både jeg og kjæreste (og resten av familiene våre) at testen er positiv :D

Hei! Kan høres ut som en mulig spire ja! :) Er selv i symptomland, har murringer (hatt i snart 2 uker), ømme nipler, mye trøtt og sliten på dagen, sinnsykt med luft i magen!, litt verk i korsryggen av og til og en del kviser.. så er spent på om det kan ha klaffet! Sluttet på p-pillene i midten av juni, og har ikke hatt mensen siden... så tror jeg må ta meg en test snart :)

Haha nei jeg har vert sååå nervøs for aræt den kan være negativ at jeg tørr ikke enda men skal teste før jeg reiser på ferie om ca 1 uke :) så da håper både jeg og kjæreste (og resten av familiene våre) at testen er positiv :D
Fått tatt en test nå da? :D

Back
Topp