Lille-bille
Glad i forumet
Hei
Jeg har prøvd å finne mange bra tråder som har med symptomer på at jeg kan være gravid, er så mye jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte
Så det jeg lurer på da er om noen kan kjenne seg igjen i mine symptomer? Og om det er en mulighet for at det kan være til noe positivt i magen
Starter med di første symptomene som kom:
- 2 uker forsinket mens
- ømme nipler
- murringer nederst i magen
- av og på med kvalme og halsbrann
- tett nese HELE tiden
-utrolig oppblåst og mye luft i magen
- veldig trett men når kvelden kommer får jeg ikke såve
- konstant tørst
- våkner opptil flere ganger om natten for å gå på do(føler jeg løper på toalettet hele dagene også)
Noen som kjenner seg igjen?
Vet det beste er å ta en test og det er planen, er bare nysgjerrig om noen har hatt det samme og evt tips til en litt nervøs men optimistisk prøver
Jeg har prøvd å finne mange bra tråder som har med symptomer på at jeg kan være gravid, er så mye jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte
Så det jeg lurer på da er om noen kan kjenne seg igjen i mine symptomer? Og om det er en mulighet for at det kan være til noe positivt i magen
Starter med di første symptomene som kom:
- 2 uker forsinket mens
- ømme nipler
- murringer nederst i magen
- av og på med kvalme og halsbrann
- tett nese HELE tiden
-utrolig oppblåst og mye luft i magen
- veldig trett men når kvelden kommer får jeg ikke såve
- konstant tørst
- våkner opptil flere ganger om natten for å gå på do(føler jeg løper på toalettet hele dagene også)
Noen som kjenner seg igjen?
Vet det beste er å ta en test og det er planen, er bare nysgjerrig om noen har hatt det samme og evt tips til en litt nervøs men optimistisk prøver