Nysgjerrig, noen gravide igjen?

chipelle

Betatt av forumet
Jeg er ferdig og fornøyd med de to jeg har nå, men alikevel nysgjerrig på om noen her inne er gravide igjen????
 
Allerede? Så vidt gått 3-4 mnd jo :P

Ikke gravid, spiral satt :D veldig fornøyd med de 4 jeg har :)
 
Her blei pstaven satt inn fort. Men må si jeg gleder meg allerede til en til :D
 
Nei, skal nok vente en stund til :p har satt inn p-stav :)
 
Jeg har en del blødning jeg også.. Men det sa legen til meg at det kom det til å vær et par mnd før det gikk seg til:-) var ikke vondt å sette den inn heller.
 
Nei..men jeg gleder meg til å få en til..etterhvert :-D
 
Nei, ikke gravid, men har fått mensen tilbake... Skal hos legen for spiral på fredag. Vil vente 2 år til neste.
 
Jeg går på cerazette nå, og har derfor hatt blødninger siden fødsel. Åssen er det med spiral?? Vurderer det i stedet :) og er det veldig vondt å sette inn??

Synes det gikk greit å sette inn spiralen, gikk til gynegelog som sjekket livmoren osv, har ikke født eller hatt rier pga planlagt ks.

Tok parcet på forhånd.

Du merker det jo det blir satt inn men med tanken på muligens slippe mens og tenke på prevensjon på lenge er det en god følelse og bitte i seg litt;)
 
Ingen prevensjon fordi jeg ikke tåler hormonene og heller ikke kobberspiral. Jeg har ikke veldig lyst på en til enda, men sambo vil ikke sterilisere seg før nr. 3 (har 2 nå). Vi får se hva som skjer, tar det som det kommer, men prøver foreløpig å unngå en graviditet.
 
Er ikke gravid igjen men skal ikke bruke annen prevansjon enn kondom en stund fremover. Har ikke lyst å begynne på p-piller igjen enda siden vi vurderer en liten til etter hvert. Så vi tar det litt som det kommer foreløpig.
 
Ikke helt ennå, men kanskje til sommeren :)
 
Her blir det ingen nr to før tidligst 2017, da er jeg ferdig utdannet :) fram til det skal jeg bare kose meg med jenta mi :D
 
Back
Topp