Nysgjerrig mamma

CJH

Betatt av forumet
Jeg er gravid 8+2 i dag og er begynt å bli super-nysgjerrig på hvilket kjønn denne lille spiren i magen har☺️ Jeg oppdaget for 4 dager siden at jeg var gravid så sjokket har så vidt lagt seg Det jeg lurer på er:
Har noen av dere som har vært gravid tidligere som ikke har hatt særlig kvalme fått jente?
Jeg har en gutt på 11 og en hente på 9 fra før. Svangerskapene var ganske like bortsett fra at jeg fikk veldig uren hud i ansiktet med eldstemann, mens når jeg gikk gravid med jenten fikk jeg nydelig hud....
Til nå har jeg ikke merket noe utslag på huden enda, og det er jo ikke sikkert jeg gjør det heller denne gangen..
Noen som vet når ca de tidligst ser hvilket kjønn det er på ultralyd??

Da må jeg se om jeg får bestilt meg en ultralyd i uke 14, bare å snøre seg med masse tålmodighet

Jeg var ikke dårlig når jeg fikk jenta mi :) Jeg var derimot helt ekstremt trøtt og hadde de vondeste puppene noensinne :D
Huden og håret var også ufresht med jenta.
Nå derimot er jeg ikke trøtt og har så vidt vonde pupper og fin hud og hår, men veldig kvalm!! Helt motsatt, så jeg er spent på om det tyder på gutt da :)

Gratulerer!! Heldig du som ikke har slitt med sterke plager til nå da! :D Jeg ble ikke kvalm før uke 10 med storesøster, frem mot dette var jeg "bare" trøtt og fikk kjempepupper :P Kjønn er vanlig å vite fra uke 14, men det er ikke alltid like lett å tyde så tidlig. Jeg fikk hint fra legen første gang allerede i uke 12, men det var nok bare flaks hvordan hun lå.

Jeg var ikke dårlig når jeg fikk jenta mi :) Jeg var derimot helt ekstremt trøtt og hadde de vondeste puppene noensinne :D
Huden og håret var også ufresht med jenta.
Nå derimot er jeg ikke trøtt og har så vidt vonde pupper og fin hud og hår, men veldig kvalm!! Helt motsatt, så jeg er spent på om det tyder på gutt da :)

Akkurat sånt som du opplever hadde jeg det i starten. Jeg har jente først og så gutt :)

Litt samme opplevelse her. To gutter: kvalm og uvel helt fra starten. Denne gangen frisk og fin bare uhyre trøtt. Kan det bety at det blir annet kjønn? Utrolig spennende. :) legen har ultralyd apparat så kanskje han ser noe ved neste legesjekk :) tror det blir ca uke 12.

• Liker
Reactions: CJH
Back
Topp