Nysgjerrig jeg...

Grete71

Forumet er livet
Er det noen av dere som fødte i desember, som er gravide igjen??? [:)] eller prøver??? Må si at det kribler litt å gå gravid igjen, men fornuften sier jeg skal vente litt.... [:)]
 
For å trøste deg bittelitt, så må du faktisk IKKE være i jobb i 6 måneder lenger... [:D] fødselspenger regnes som inntekt, se trygdeetaten.no
 
Jeg har vært så utrolig trøtt de siste ukene, så er nesten litt bekymret jeg også.... [&o] men tror ikke jeg hadde blitt så lei meg; Vetle ville jo da vært nesten 1 år, ca. Og det går jo, på en måte.... [:)]
 
Nei, er visst nye regler fra januar. Står på trygdeetaten.no, under "jeg venter barn". [:D] Det er jo greitt, hvis vi/du skulle være så "uheldig" å være gravid igjen.. [:D]
 
Kjenner jeg ble veldig frista til og begynne på nytt nå, men jeg må vente 1 år uanz fordi Benjamin ble tatt med keisersnitt!![&o]
 
Men kanskje vi begynner alt til høsten, det jo ikke noe belastning på livmoren de første mnd da??
 
Må ikke, men vi ble sterkt anbefalt og vente, for det er arr på livmora, og det kan gå galt.
 
Svigerinnen og bror til sambo, ventet bare 5 mnd og det ente i 10 uker for tidlig fødsel. Gikk jo bra da, og ungen er frisk og fin, men tidlige fødsler er jo skummle uanz da.[:o]
 
Ja, de hadde ikke fått beskjed. Vi fikk vite det i samtalen før vi reiste fra sykehuset. Variere fra lege til lege tror jeg. Sikkert fordi det som regel går bra, mne jeg vil ikke ta sjangsen på det, og det er jo ikke så lenge til høsten er her da.
 
tviler på vi venter til det har gått et helt år, er ikke sikkert vi treffer med en gang heller og det 3 første mnd så tar ikke bebisen stor plass og det er ikke så mye press på livmora.
 
Huff, nei.
Vil nok vente litt til ja... Tror ikke jeg takler det psykisk å få en unge til så fort.
Dessuten må jeg få meg jobb først slik at vi får råd til å kjøpe hus!
 
Har lyst på en til alt ja, men vi har av ulike årsaker blitt enige om å vente ett par år nå(ting som har skjedd) Men ellers kunne jeg godt blitt gravid nå[:D]
 
vennina mi ble gravid 4 mnd etter ks og kroppen hennes var ikke klar for det!!
 
Morkaka lå langt nede og vannet gikk i uke 30 pga livmora brast. Gikk bra med begge 2, men det er kjempe skummelt når sånt skjer, for det kan jo gå galt.[:o]
 
Back
Topp