Nyser=TissePåSeg Sove=NeiTurningTungt Sliten=JAneiLEI!

Skattelatte

Betatt av forumet
.....hva skjer?!? 1 uke igjen til en teit magisk dato vi må forholde oss til!!
Ikke får man man komme inn til føden om man ikke har vondt eller legger på en hel del på sannheten... Vente til Termiiiiin!
Sukk!
Ingen søvn...! Å det hadde man jo virkelig trengt før lille gull kommer... For da blir det (kan bli, hadde Nr 1 som ikke sov en hel natt på 14 mnd) lite søvn da å :confused:
Sjefen i magen godtar ikke høyre eller venstre side om dagen.. Kun rygg! Å det er faktisk tungt, lille venn:oops:
Jeg er vant til å ligge på siden så søvn blir det lite av....
Klør under føttene?! Hvorfor det??? Klør/kiler hva skal man si? =plagsomt!!:eek:
Så er det dagtid... Går med til å Vagge rundt:p Jeg sliter med at jeg nyser mye og det resulterer i at jeg tisser på meg litt hver gang o_O
Mye = opptil 60 ganger om dagen!!
Sånn!!! Klage trå fra meg!! =dritt lei!!

Kanskje du har har restless legs.. jeg hadde det :/ Ta magnesium å se om det hjelper :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Om du føler det klør inni beina på en måte og det eneste som lindrer plagen er å bevege deg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ditto !!!! Har restless legg til vanlig men nå er det helt grusomt ;) kribler sånn i beina at eg føler eg må tisse tillegg til at eg faktisk må tisse... Evig kvalm og halsbrann...ingen stilling passer...evig hopping i magen og boksing ned i skrittet som føles som støt...venninner som maser på alenetid mens samboer kan ha barna før babyen kommer...er så mye mas...blir sprø ;)...men asså den tiden han har barna vil eg virkelig bruke på meg selv og husvask og alt annet som må til...føler med deg !!!! :)

Og jaaaa... Hva er det med at hendene sovner om natten og blir helt stiv så jeg ikke klarer å bøye fingrene ;) uuuurgh så lei jeg er :( ;) hehe... Nattens klaging utført ;)

Back
Topp