Nyser og nyser

Jeg også:) leste at det å være forkjølt var et graviditetssymptom :) og jeg er fremdeles forkjølt og er nå snart i uke 14...

Jeg nyser heeele tida. Kan også komme av at pollensesongen er i gang, da :p

Jeg har og slitt med tett nese og nysing. Nå går det bedre med nysinga, men fremdeles noe tett (16+6) :)

Har roet seg litt med nysingen min nå, men har grusomt mye slim i hals og nese. Er helt normalt, bare utrolig plagsomt:p

Morsomt at flere opplever dette.. Jeg nyser sikkert 10 ganger daglig.. Gjort det i 16 uker nå.. Men blir ikke syk eller forkjølela, bare nyser. Må jo være pga. Graviditeten ;)

Jeg nøys og nøys under mitt første svangerskap. Tenkte kanskje det var pga graviditeten. Men fant ut etterpå at jeg hadde pollenallergi. Kan jo være greit å sjekke det opp. En blodprøve hos legen ☺
Eller så er det kanskje bare at du nyser under graviditeten.

Har en trippel nys hver eeeeneste moten når jeg står å lager frokost. Det både stikker i eggstokkene og jeg blir minnet på hvor viktig det er med knipeøvelser ;) hahaha

Er ikke slimhinnene mer sensitive pga økt blodgjennomstrømming eller noe? Kiler ekstra lett i nesen da sikkert :-)

Har en trippel nys hver eeeeneste moten når jeg står å lager frokost. Det både stikker i eggstokkene og jeg blir minnet på hvor viktig det er med knipeøvelser ;) hahaha

Jeg er 18+1 idag og har snufset, nyst og hatt rennende øyne hver morgen de siste 8 ukene. Sambo mener jeg har blitt allergisk, men det kan altså være graviditeten, skjønner jeg ut fra hva jeg leser her. Jaja, får håper det gir seg snart. Knipeøvelser er lurt har jeg skjønt ja ;)

Noen får allergier de ikke har hatt før under graviditet og andre mister det. Jeg ble helt fri for atopisk eksem under første svangerskap og har ikke hatt det siden da. Hadde utslett på hele kroppen og spesielt i ansiktet før.. jeg kan ikke tro at jeg slapp unna med det :) har en del utslett rundt øynene nå men jeg er ganske stressa og det tiner godt nå i nord så kanskje på tide å ta noe mot allergien.

Jeg er 18+1 idag og har snufset, nyst og hatt rennende øyne hver morgen de siste 8 ukene. Sambo mener jeg har blitt allergisk, men det kan altså være graviditeten, skjønner jeg ut fra hva jeg leser her. Jaja, får håper det gir seg snart. Knipeøvelser er lurt har jeg skjønt ja ;)

Allergier er vel ikke utenkelig nei :) jeg glemmer knipinga hele tiden, og dessuten kjennes det ut som om jeg kniper i feil åpning ;)

Jeg nøys og nøys under mitt første svangerskap. Tenkte kanskje det var pga graviditeten. Men fant ut etterpå at jeg hadde pollenallergi. Kan jo være greit å sjekke det opp. En blodprøve hos legen ☺
Eller så er det kanskje bare at du nyser under graviditeten.
Kanskje det er lurt neste gang jeg skal til legen :)

haha, godt å se det ikke er bare meg, har ikke gått en dag siden januar uten nysing her :) Skal vist være en av gledene man kan få ved graviditet har jeg fått høre :P

Back
Topp