Nyser du mye?

*Minibønna*

Forumet er livet
Sist svangerskap så nøs jeg mye, og det gjør jeg nå og, sikkert 30 ganger om dagen[8D]

Mye dumt man kan spørre om gitt

samme her og. I tillegg er jeg potte tett. Avhengig av otrivin for å få sove. Saltvann gjør det bare verre. Skal på akupunktur på fredag og håper det vil hjelpe. Er du tett eller nyser du bare?

ORIGINAL: Missy_

samme her og. I tillegg er jeg potte tett. Avhengig av otrivin for å få sove. Saltvann gjør det bare verre. Skal på akupunktur på fredag og håper det vil hjelpe. Er du tett eller nyser du bare?

Hvilket saltvann har du prøvd?
Jeg får ikke bruke otrivin jeg... grrr[:@]
Våkner opptil flere ganger på grunn av vekslende tett og rennende nese.... og da må jeg itillegg opp på do... [:'(]
Men mine neseproblemer kommer ikke av graviditeten... har hatt dem siden jeg mistet på september....

Tett i perioder, spes om natten!

Hmm, sikker på jeg får gutt[:D] Alt stemmer jo, utenom at jeg ikke er så kvalm ennå, men det kommer sikkert i uke 8-9 som sist!

ORIGINAL: Lillesnille

Våkner opptil flere ganger på grunn av vekslende tett og rennende nese.... og da må jeg itillegg opp på do... [:'(]
Men mine neseproblemer kommer ikke av graviditeten... har hatt dem siden jeg mistet på september....

Jeg har prøvd Miwana med og uten menthol og de blir jeg begge tettere med. Og så har jeg prøvd en som heter Nazamer som heller ikke fungere. Hvorfor får du ikke bruke Otrivin?
Lest at flere mener det er farlig for babyen, men det virker jo lokalt. Gynekologen sa bare at det var ikke bra for meg å bruke over lengre tid for jeg blir avhengig, ikke skadelig for barnet.

Gjorde det sist, men ikke denne gang. Vi visste ikke da at det var pga svangerskapet, så mannen fikk tak i lufttørker og greier for å bedre det, men det hjalp jo ikke, når årsaken jo vokste imagen min [8D]

nyser ikke mer enn jeg pleier, men sliter med tett nese til vandlig noe som ikke akkuratt har blitt bedre nå når jeg er gravid[:'(]

ORIGINAL: Miss lilla m baby

sist gjorde jeg det. nå gjør jeg ikke det[;)]

samme her.. enda[:)]

Hehe kanskje det er derfor jeg er så tett i nesa da?? Hmm, skikkelig "forkjøla-tett" i nesa, men er liksom ikke forkjøla. Bare tett i nesa og nyser innimellom liksom...[8D]
Hmm, trudde at jeg begynte å bli forkjøla jeg.. (kan jo godt være at jeg begynner å bli det også da.. hehe[;)])

Har vært tettere i nesa i 6 uker nå, [:'(] jeg skyller meg med fysiologisk saltvann, virker for meg [:)]

Jeg har prøvd Miwana med og uten menthol og de blir jeg begge tettere med. Og så har jeg prøvd en som heter Nazamer som heller ikke fungere. Hvorfor får du ikke bruke Otrivin?
Lest at flere mener det er farlig for babyen, men det virker jo lokalt. Gynekologen sa bare at det var ikke bra for meg å bruke over lengre tid for jeg blir avhengig, ikke skadelig for barnet.

Ok, jeg bruker den røde Miwana.. Er den som virker avsvellende..den virker faktisk litt på meg...det er den det står brukes ved graviditet på..... hyperton saltvannsopppløsning....men den sviiiiir[:@]

jah jørr faktisk d... hele tiden syns d er døds flaut når jeg er på jobb og nyser forrann kunder hahaha

jeg bruker nazamer... fordi jeg ikke tåler otrivin til og med den får barn er får sterk.... anbefaler den på d sterkeste

hehehe!!![:D][:D][:D]
Så artig, tenkte faktisk jeg skulle spørre om dette i dag...
Jeg nyser noe helt forferdelig. Er ikke tett eller snørrete, bare nyser.[:'(]
Merkelig.

Jeg nyser og mye for tiden!! Opp og ned hvor mye jeg nyser, men plutselig får jeg nysekikk og nyser sikkert 20 ganger på en gang..!! Merker det strammer seg i magen når jeg nyser!! :)

Det er vel den med menthol det? Fungerer ikke noe på meg. Svir bare[:)]

Nei, det er ikke den.. den med menthol er grønn.... eller turkis eller noe... det finnes 3 forskjellige... blå, grønn/turkis og rød... Det er den røde som skal virke avsvellende på neseslimhinnene...

Det er vel den med menthol det? Fungerer ikke noe på meg. Svir bare[:)]

Nei, det er ikke den.. den med menthol er grønn.... eller turkis eller noe... det finnes 5-6 forskjellige... blå, grønn/turkis og rød... Det er den røde som skal virke avsvellende på neseslimhinnene...

Back
Topp