Nyser de små mye?

• Trådstarter Trådstarter eLLe*meLLe
  • Opprettet Opprettet
E

eLLe*meLLe

Guest
Syns Liam nyser en god del, og synes egentlig han har gjort det jevnlig siden fødsel.
Håper bare ikke han blir forkjølet.

Hvordan er det med deres bebiser og nysing?

Nyser flere ganger om dagen, og så kommer der alltid 3 nyser på rad ! [8D]

Her tenker jeg at det kansje er litt familiert da...Sambo og svigers nyser også heeele tida ! [8D]

ORIGINAL: heart86

han her også nyser masse! har gjort det siden han ble født!
også vært mye tett i nesa siden fødsel[&:]

han er ikke forkjøla!

Samme her.

mye nysing her oxo, to på rad og en "ooooooooooooooo" (tenkte sikkert å nyse tre ganger, men ble bare to [;)][:D])

ORIGINAL: L.a

nysing hver dag her!

samme her, og det som er så rart er at jeg til vanlig nyser en del og ofte etter jeg har nysi så nyser hun også, hihi[:D]

ORIGINAL: Lillemoor

Ja ganske mye nysing her også [;)]
Men mindre nå enn i starten, men opp til flere ganger om dagen fordet [;)]
Ofte fler i slengen [8D]

Snuppen nyser mange ganger om dagen. Ser jo at stakkaren får litt melk i nesa når han ligger og spiser, og da er det spesielt hyppig nysing. Det er vel bare babyenes måte å snyte seg på vel..?

ORIGINAL: UllaBritt

mye nysing her oxo, to på rad og en "ooooooooooooooo" (tenkte sikkert å nyse tre ganger, men ble bare to [;)][:D])

samme her[8D]

ORIGINAL: Sharon

nyser mye, gjort det hele tiden. gjerne 3 - 4 ganger her også.
Har en liten teori da, vet ikke om det er tilfelle, men babyer puster gjennom nede, ikke munn....det er derfor viktig at nesa ikke tetter seg....når babyene nyser kommer drite ut og det åpner seg.
Min gutt ble litt forkjølet og potte tett....stoppet omtrent å puste....vi ga nese dråper før han fikk mat....og så fikk han nøse litt, så fikk han puste greit igjen.

Så nysing er uansett bra for dem villle jeg tro....er da buggy mennene kommer ut av nesen også

Samme tankene jeg har om det.. Nysing opp til flere ganger om dagen her også..[:)]

ORIGINAL: UllaBritt

den har vi å, å det e jo så søtt..hihi![:D]

Back
Topp