Dream child

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
Hei!
Vet ikke hvor det var relevant så lager egen tråd:p
Fordi det skjedde noe som var rart; jeg nøys skikkelig kraftig og 1/2 sek senere kjentes det ut som innvollene nederst i magen tok en salto og der var litt ømhet og liksom luftsmerter en stund etterpå.. hva var det forno? Fikk magemusklene mine sammentrekninger? Skvulpet jeg rundt på vannet?
Skremte jeg knøttet så det tok en salto?
Eller hva? Og ehm.. er det normalt? :wideyed: Er 12+ 3, var en rar og uvant følelse men så har jeg jo ikke vært så langt på vei før så...:oops:
 
Ingen anelse, men når jeg nyser hugger det til i høyre side.
Er det ikke ubehagelig er det nok ingen fare, morro å se om andre har noen bedre og mer utfyllende svar:woot:
 
Har du aldri kjent det før? Er veldig vanlig tidlig, men og når ligamentene vokser, då er dei meir sensitive og rykker til når ein hoster, nyser eller beveger seg kjapt :) seinere i svangerskapet og etter fødsel er det heilt vanlig å tisse på seg nåt ein nyser:hilarious: så knip knip knip!
Så slapp av, er veldig vanlig, og har ingenting med baby å gjer :) (sjøl om h*n muligens tar ein salto i samme slengen:cool:)
 
Har du aldri kjent det før? Er veldig vanlig tidlig, men og når ligamentene vokser, då er dei meir sensitive og rykker til når ein hoster, nyser eller beveger seg kjapt :) seinere i svangerskapet og etter fødsel er det heilt vanlig å tisse på seg nåt ein nyser:hilarious: så knip knip knip!
Så slapp av, er veldig vanlig, og har ingenting med baby å gjer :) (sjøl om h*n muligens tar ein salto i samme slengen:cool:)
Neei, ikke sånn :D
Kniper i vei ! :happy:
 
Back
Topp