Uff, må blåse ut litt jeg. Har hatt en grusom dag. Våknet i natt med så sterke smerter i ryggen at jeg ikke klarte å sove. Disse fortsatte utover dagen, men ble også sterke smerter i magen og med en følelse av at jeg måtte presse. Jeg dro til kiropraktor som mente at jeg måtte ringe føden fordi jeg hadde hyppige og sterke kynnere som hun kjente. De ville ikke ta meg inn fordi jeg bare er i uke 20, og måtte derfor til legevakten. Hun fant ingen hjertelyd og sa det var veldig sjeldent at de ikke fant hjertelyden lett i uke 20 og hun hadde lett nøye. Samboeren min ble ringt etter slik at vi sammen kunne dra til sykehuset og få disse muligens kjipe nyhetene sammen. Jeg var helt knust fordi at jeg fikk en følelse av at jeg hadde mistet barnet i magen, for jeg hadde så sterke smerter i tillegg, skjønte at noe var galt. På sykehuset tok de ul og alt så fint ut både med babyen og jeg hadde ikke åpning. Vi var så lettet at det ikke kan beskrives en gang. Men så fant de ut at det var nyrestein og jeg må få fjernet den hvis den ikke kommer av seg selv i løpet av kvelden/i morgen. Andre som har hatt dette i graviditeten? Altså... for noe smerter [emoji15]