nyrestein

skravla

Gift med forumet
Jeg var på legevakta i natt, og det viser sg at jeg har fått nyrestein....

noen med erfaringer??

ja fikk det 2 mnd etter fødsel, å kan si det var j.... vondt havnet på sykehuset å fikk morfin mot smertene, hadde to små steiner men så små at jeg fikk reise hjem dagen etter, ble ikke gjort noe med dem.

ORIGINAL: CHERRY!

ja fikk det 2 mnd etter fødsel, å kan si det var j.... vondt havnet på sykehuset å fikk morfin mot smertene, hadde to små steiner men så små at jeg fikk reise hjem dagen etter, ble ikke gjort noe med dem.

ja jeg fikk morfin og voltaren i natt, og det skal jeg si var deilig!!

har du merket noe mer etter det, eller kom de bare ut av seg selv?

det er nå 3år siden å har faktisk ikke merket noen ting.. vet faktisk ikke om steinene er kommet ut.. men har hvertfall ikke hatt nye anfall så håper de er borte[:)]

Hadde nyrestein å ble innlagt på sykehus.. var vell mest for at jeg var gravid.. gikk på smertestillene hele tiden så å da stene kom ut var den heldig vist knust så jeg kjent eikke så mye :) 

Er vel noe av det værste jeg har hatt... unner ikke min værste fiende det engang..

Det ble ikke oppdaget med èn gang.. jeg fikk beskjed om at jeg hadde tykktarmbetennelse først[8|]

3 dagen dro jeg til legevakten.. tok da en urinprøve... og det var blod med urin for å si det sånn.. Steinene mine var 3 mm.. og urinrøret er 3 mm.. så steinene skjærte seg igjennom på vei ut

Fikk de ikke ut.. og mener jeg var sykemeldt i nesten 1 mnd

God bedring[;)]

takk takk[:)]

eg har,men har ikkje lagt noe merke til dem.. Var hos kiropraktor og han tok røntgen,slik fant eg ut at eg har det..
Men kan si at eg gruer meg enormt til dem får utbrudd....

hvordan merker man at man har nyrestein? hvorfor får man det? 

ORIGINAL: EdonaBigMama

hvordan merker man at man har nyrestein? hvorfor får man det? 

jeg har i en ukestid nå hatt fra og til litt vondt nederst i mage, nederst i rygg og i det ene låret. har trodd det var menssmerter i og med at jeg har hatt litt blødninger også (mensen har vært helt fucka etter jeg var grvid så har liksom ikke tenkt at det var rart)

men i går kveld ble det bare værre og værre, lå i en krøll på soffan, med veldig smerter, men bare på høyre side. kaldsvetta, var svimmel og kvalm. på legevakten lå jeg på gulvet og vrei meg i smerte. fikk en morfinsprøyte i den ene rumpeballen og en voltaren sprøyte i den andre og da gikk det gradvis over.

vet ikke hvorfor man får det, men håper værtfall at min kom ut i går når jeg hadde så vondt!!

Back
Topp