Nyrer på ville veier..

>Rampensopphav<

Elsker forumet
For noen år siden var jeg i en bilulykke der nyrene ble slitt løs. Siden da har jeg hatt såkalte mobile nyrer som ligger i bukhulen. En operasjon for å feste disse igjen,mente sykehuset var for risikabelt da nyrene kunne bli mer skadet, og i verste fall ufungerbare.

Problemet nå er jo at jeg er gravid og magen klemmer alle innvollene sammen. I det siste har jeg begynt å få problemer med pissinga[:@]Jeg har nettopp vært til jormora og tatt alle prøvene som jeg skulle og urinen var helt fin den så en begynnende uvi er det ikke. Jeg forstår jo at man pisser mer når man er gravid,men dette er jo latterlig!! Jeg kan gå på do 3 ganger i løpet av 10 minutter,og først da føler jeg at jeg er ferdig!?Er halveis vondt og ubehagelig i tillegg[8|] Når småen sparker på de rette plassene så kjennes det ut som han ødelegger noe der inne å det blir jæææævli vondt[>:] Har begynt å lure på om det kan være nyrene som ligger utsatt til og at det er noe galt med dem?? Er det noen som har hatt noe lignende eller?

Er jo så galt at jeg gruer meg til hver gang tassen sparker jo i redsel for at det skal gjøre vondt!

Dette har jeg aldri hørt om, men jeg synes du skal ta en prat med legen din så slipper du å engste deg unødig. Lykke til [:)]

Tror det er best å snakke med spesialist! Det går nok bra! Øsnker deg lykke til!

En av mamma sine nyrer løsnet i forbindelse med at jeg kom til.. Det blir ikke helt det samme,men ho har det også sånn at ho må gå flere ganger på do for å bli ferdig som du beskriver her. Men snakk med legen din du, det er bedre enn å gå og bekymre seg [:)]

Kjenner meg igjen når det gjelder tissinga,ett glass brus på meg å jeg tisser i ett. Men kjenner ikke til smertene,så kontakt legen din du,det ville jeg gjort[:)]

Huff da.. Bør nok høre med legen din ja for sikkerhets skyld..
Har hatt mye tull med nyrene mine jeg også..

Etter mye om og men for noen år siden flyttet de den høyre nyren min ned til bekkenet. Men det var ikke helt vellykket, så nå fungerer den nesten ikke i det hele tatt. Nå har jo den andre tatt over da for den syke, men jeg går ganske mye på do for å tisse jeg også.. Men legen min følger ganske godt med, så det ikke skal bli noe tull i forbindelse med svangerskapet..

Ta det opp med legen du [:)]

Back
Topp