Nyrebekkenbetennelse

Nei, men jeg har hørt det er j***** vondt, gravid eller ei..,,

Det var en post om det på fb her en dag. Var noen som hadde vært borti det der om du leter [emoji6]

Ringte legevakt igår, de sa så lenge jeg ikke hadde feber, helst over 40, var det ikke noe å uroe seg for :-)
Er bare ryggen som er blitt verre også går jeg på antibiotika fra før pga UVI :-)

Du kan få både urinveisinfeksjon og nyrebekkenbetennelse nesten uten symptomer, spesielt under svangerskap. Har hørt om flere som har hatt det. Og det er viktig at det fanges opp og behandles, enten man er dårlig eller ikke.

Du kan få både urinveisinfeksjon og nyrebekkenbetennelse nesten uten symptomer, spesielt under svangerskap. Har hørt om flere som har hatt det. Og det er viktig at det fanges opp og behandles, enten man er dårlig eller ikke.
Ja, var det jeg lurte på for kjenner ikke noe til UVIen jeg har og ikke gjort det ved noen i dette svangerskapet

Har kun merket at jeg er mer slapp i formen denne uka, fikk påvist UVI på fredag, og mer vondt i ryggen som et mer press

Jeg hadde det forrige svangerskap og det var ikke greit. Man kjenner det godt! Hvis man har det, så kjenner man det som oftest ganske ekstremt når man tisser, på ene siden av ryggen (som oftest) og det merkes på urinen. Var det jeg fikk beskjed om. Men nøler du, og føler det er noe.. Ikke vent med å kontakte lege.. Det kan fort bli verre og det er ikke greit.

Back
Topp