nyrebekkenbetennelse???:(

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Hei!!! jeg bare lurer på om noen vet om nyrebekkenbetennelse er farlig når man er GRAVID????

om fosteret kan ta skade av det ?

vet ik om jeg har det men slet med dette før jul og etter jul, å noe av de samme symptoma jeg har nå;(

gikk på do flere ganger i natt det var sååååslitsomt.

å har veldig vondt i magen :/

Jeg vet ikke, men hadde ikke trodd det skulle bety noe for babyen.. Men jeg er ikke helsepersonell, så ta kontakt med lege og finn ut av det. Er vel uansett ikke bra å gå med, tenker jeg..

Nyrebekkenbetennelse skal man ikke gå lenge med. Kom deg til lege med urinprøve...

Det er ikke direkte farlig sort babyen, men går det ubehandlet for lenge blir det stor fare for dere begge to. Kom deg til legen med urinprøve om du tror du har nyrebekkenbetennelse! :)

Kom deg til lege og få en antibiotikakur! Ikke bra for deg å gå lenge, nyrene renser blodet og når de er betente er det lettere for deg å få blodforgiftning. Dette er ikke bra for hverken deg eller barnet!!!

Få levert en urinprøve hos legen :)

Lykke til :)

Uff det er så vondt.. :( Kom deg til legen med urinprøve som de andre her sier :) Om det er farlig for barnet vet jeg ikke, men det er ikke noe du vil gå lenge med uansett så vondt som det kan være.. Har hatt det en gang og håper ikke jeg opplever det igjen...

Takk for råd, får vel håpe det går over natta men det er vel for mye å håpe på.

se åssen det er i morra.

hvis det er nyrebekken jeg har ,så blir dette 4 gangen jeg har det siden rett før jul.

liker ikke....

Det er vel lettere å få igjen hvis du først har hatt det :( Har du prøvd å brune tranertabletter som forebyggende etter antibiotikakur?? Det kan hjelpe å surgjøre urinen for å hindre tilbakefall. Hilsen sykepleier ;)

Back
Topp