Nyrebekkenbetennelse?

Mammaprat

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Har du hatt det?
jeg har hatt det en gang før, og nå har jeg akkurat samma smertene bak i ryggen som jeg hadde den gang... husker jeg var dårlig da, bare ikke hvordan dårlig jeg var...
Hvordan syk var du når du jadde nyrebekkenbetennelse??

Jeg har vært i dårlig form å følt meg slapp i flere dager nå med hodepine, vondt inni langt ned i ryggen, av og til vondt langt opp i magen, å idag har jeg vært en del svimmel.. sover masse men føler meg fortsatt sliten og slapp...
Har hatt utslag på urin en god stund, lauko og protein...

Jeg var skikkelig syk. Over 40 i feber, vondt i hver muskel i kroppen - særlig korsryggen/rundt nyrene, kastet opp alt, til og med små slurker med vann, kunne nesten ikke stå oppreist... Ble innlagt på sykehus. Men nå er jeg sta så det tok alt for lang tid før jeg dro til legen. Før det svimte jeg av et par ganger på jobb, slet med å løfte ting og verket i musklene.

ORIGINAL: guttemamma med kule

Har du hatt det?
jeg har hatt det en gang før, og nå har jeg akkurat samma smertene bak i ryggen som jeg hadde den gang... husker jeg var dårlig da, bare ikke hvordan dårlig jeg var...
Hvordan syk var du når du jadde nyrebekkenbetennelse??

Jeg har vært i dårlig form å følt meg slapp i flere dager nå med hodepine, vondt inni langt ned i ryggen, av og til vondt langt opp i magen, å idag har jeg vært en del svimmel.. sover masse men føler meg fortsatt sliten og slapp...
Har hatt utslag på urin en god stund, lauko og protein...

Jeg har hatt det. Var tilogmed innlagt på infeksjonsavd i 5 dager med det i 2006.
Jeg hadde så og si kjempevondt i mage og rygg...var kvalm, uvel og spydde.

Jeg var skikkelig dårlig.. Måtte innlegges for å få intravenøst [:'(] Men det var min egen feil.. hadde lenge gått med urinveisinfeksjon.. Så begynte jeg å få vondt i ryggen og magen i tillegg.. Ventet noen dager til, så ble det for vondt.. Var ganske slapp i tillegg..

Jeg var ikke så syk jeg nei!!
Tror ikke jeg hadde feber og oppkast, for jeg vurderte å kjør en kompis til sykehuset som tok to timer, men mamma nekta meg det, siden jeg hadde så vondt i ryggen... Det er bare smertene og at jeg var slapp jeg husker...
Men dette har sikkert litt med hvor tidlig det blir oppdaga/satt i gang behandling?
Jeg dro ganske tidlig til legen nrå jeg kjente smertene i ryggen, pga at jeg har gått med urinveisinfeksjon i noen dager som ikke var behandla.. Var liksom ikke tvil hva det var når ryggsmertene kom!

Men takk for svar, håper IKKe jeg blir like syk som dere!!! [:'(] [:)]

(så foresten at man vanligvis bli lagt inn på sykehus for behandlig når man er gravid, å det har jeg ikke tid til! [:D]

Jeg gikk med det altfor lenge, siden det kom litt i bølger. Pluss at jeg tåler litt for mye.
Da jeg endelig blei lagt inn (tvangsinnlagt nesten, da jeg nettopp hadde starta i ny jobb), skjønte de ikke helt hva det var. De sjansa på nyrebekkenbetennelse, og jeg fikk behandling intravenøst. Hadde sterke smerter i rygg og mage og veldig kvalme. Husker ikke helt om jeg hadde feber.
Var innlagt i 8 dager, så det hadde festa seg godt, ja [8D]

Unasett bør du få sjekka deg hvis du tror det er noe, er vel ikke så heldig å gå med ting i  nyrer og blære når man er gravid?

Jeg merka ingen ting..
Fikk sjokk når legen sa det.. he he..

ORIGINAL: Virretrille

Jeg merka ingen ting..
Fikk sjokk når legen sa det.. he he..

Da var du sikkert heldig og fikk oppdaga det tidlig?
Høres deilig ut, hehe.

Back
Topp