Nyrebekkenbetennelse/bekkenplager? Hjelp! :)

Nevarine

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Den siste tiden har jeg fått fryktelig vondt i det jeg tror må være nyrene, stikkende og langvarige smerter. Bruker veldig lang tid på å få tømt blæren. Har prøvd massasje i området rundt nyrene, men det har bare effekt på det muskulære. Har altså vondt på begge sider. Det startet på siden av magen, og strakk seg så rundt flankene og bak på ryggen. Har dere med bekkenplager vondt der også? Har kjent litt stråling ned i korsryggen/rompen, men ikke mot symfysen. Kan bevege meg greit, føler ikke det er bekkenet som er det store problemet.

Noen som har erfaring/tips? :)

Det er ikke urinveisinfeksjon som har satt seg i nyrene/ bekkenet da?? Det kan det hvis man går lenge med urinveisinfeksjon :/

Tanken har jo slått meg, er to uker siden jeg hadde negativ urinprøve. Og ting kan jo ha skjedd siden da. Men har ikke kjent den typiske uvi-lukten. Og dette kom helt plutselig. Mangler den høye feberen, så nyrebekkenbetennelse-antagelsen kan være å trekke det litt langt. Skal selvfølgelig fikse en urinprøve, men kommer nok ikke inn til legen på dagen for å si det sånn...

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Back
Topp