Snøjenta Forumet er livet 12 Okt 2009 #1 Lyst til å se? [:D] http://minvinterverden.blogspot.com/2009/10/en-lysebla-drm.html
Snøjenta Forumet er livet 12 Okt 2009 #3 ORIGINAL: RonjaR Nyyydelig....[:D] tusen takk [:D] jeg ble veldig fornøyd selv... [:)]
Snøjenta Forumet er livet 12 Okt 2009 #6 ORIGINAL: Entil Lekkert!! Flink du har vært[;)] tusen takk [:)]
Ida82 Forumet er livet 12 Okt 2009 #8 Trodde ikke jeg kunne forelske meg i et soverom, men det kan jeg tydeligvis[:D][;)][:)]
Snøjenta Forumet er livet 12 Okt 2009 #9 ORIGINAL: Ida82 Trodde ikke jeg kunne forelske meg i et soverom, men det kan jeg tydeligvis[:D][;)][:)] hehehe, så koselig! [:D] er ganske forelska selv [8D]
ORIGINAL: Ida82 Trodde ikke jeg kunne forelske meg i et soverom, men det kan jeg tydeligvis[:D][;)][:)] hehehe, så koselig! [:D] er ganske forelska selv [8D]
kariannemor Elsker forumet 12 Okt 2009 #10 Du er ei koslig dame med et koslig soverom[:D] klem fra karianne(på landet)
Snøjenta Forumet er livet 12 Okt 2009 #11 ORIGINAL: kariannemor Du er ei koslig dame med et koslig soverom[:D] klem fra karianne(på landet) næææ, så hyggelig å se deg her inne [:D] tusen takk! og ditto [:)]
ORIGINAL: kariannemor Du er ei koslig dame med et koslig soverom[:D] klem fra karianne(på landet) næææ, så hyggelig å se deg her inne [:D] tusen takk! og ditto [:)]
G guest10783 I'm an Aspie! What's your superpower? 12 Okt 2009 #12 Jeg ville ikke malt/sprayet det speilet. Som du selv skreiv, så utgjorde det en fin kontrast til alt det lyse.
Jeg ville ikke malt/sprayet det speilet. Som du selv skreiv, så utgjorde det en fin kontrast til alt det lyse.
Snøjenta Forumet er livet 12 Okt 2009 #13 ORIGINAL: Panzerpels Jeg ville ikke malt/sprayet det speilet. Som du selv skreiv, så utgjorde det en fin kontrast til alt det lyse. ja, jeg har igrunn landet på den avgjørelsen [:)] det er så vanskelig å bestemme seg for sånt! [8D]
ORIGINAL: Panzerpels Jeg ville ikke malt/sprayet det speilet. Som du selv skreiv, så utgjorde det en fin kontrast til alt det lyse. ja, jeg har igrunn landet på den avgjørelsen [:)] det er så vanskelig å bestemme seg for sånt! [8D]
Oboy! Gift med forumet 13 Okt 2009 #14 Flinke du e snuppa!! :) og eg syns speilet ditt kan ver sån da e faktisk ;)