Nyoperert...

Superlilje

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
I går på ul oppdaget de at jeg var gravid utenfor livmoren. De så plommesekken i venstre eggleder. Hadde også blødd litt i buken og hadde feber, så ble operert i går kveld. Nettopp kommet hjem nå. Så da takker jeg for meg her på september 2013 og ønsker alle dere andre lykke til og håper dere får friske babyer i september!

nei :( ikke enda en som forlater oss? :( så trist!! kan jeg spørre hvordan dere fant det ut? :( masse lykke til videre <3

Hadde blødninger og litt smerter på venstre side, så legen sendte meg på ul. Der så gynekologen tydelig at det satt i egglederen, og at livmoren var tom. Han sa det var sjelden man så det så godt som hos meg at det satt i egglederen...

Huff så trist å lese! Håper spiren sitter snart igjen.

Utrolig trist å høre! :(
FIkk de reddet egglederen? Håper du slipper komplikasjoner senere ;)
Lykke til videre! :)

neeeei:-( så trist... håper det går bra med deg og att spiren kjøre seg plass neste gang... klem

Utrolig trist å høre! :(
FIkk de reddet egglederen? Håper du slipper komplikasjoner senere ;)
Lykke til videre! :)

Nei, de fjernet hele.. Men de sa at det stort sett gikk helt fint å bli gravid igjen med bare en eggleder, så satser på det ikke tar for lang tid.

:( håper spiren sitter fort igjen!

Stor trøsteklem til deg <3

Så leit å høre!Føler med deg..var selv gravid utenfor livmoren i april 2012,endte med haste opr og fjerning av eggleder!Fikk samme beskjed som deg mtp å bli gravid igjen..her tok d nok 7 mnd før spiren satt igjen,men det er jo veldig individuelt!God bedring,og lykke til med videre prøving!

Så trist... Håper det klaffer snart igjen

Back
Topp