Nymåne på onsdag ;)

marijanne

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Så hva tror dere, blir det babyboom på oktoberjentene på onsdag? Har hørt at spesielt når det er nymåne og flo skal det være stor sjanse på å føde, dette er da kl.1 natt til onsdag.. Personlig tror jeg egentlig ikke på slikt, men nå kjenner jeg at jeg bare MÅ tro på det, sånn for å holde ut :P Haha. Kan jo være litt arti å se om det kan stemme :D

Kan i tilfelle gjerne slenge meg på fødebølga jeg altså!!! ;)

Tror egentlig ikke på sånt j heller ;)

Trodde det var ved fullmåne man fødte jeg? :P

-Fra appen-

Er visst ved begge i følge min samboer :) han er sikker på fullmånen den 9 oktober :P

Jeg har også alltid blitt fortalt at det er fullmåne som hjelper på fødselen?!

Trodde det var ved fullmåne man fødte jeg? :P

-Fra appen-
Nå er jeg ingen ekspert på dette, men har fått fortalt at ved nymåne og "flere måner" føder flere :) Hengte meg opp i nymåne siden dette er i nærmeste fremtid :P Men om dette er tilfelle aaaner jeg ikke :P

Artig, tror ikke jeg kommer til å få på onsdag, i horoskopet mitt står det at jeg vil få en hyggelig overraskelse den 24 sep. som er onsdag,men er ikke helt klar for at det skal være fødsel.

Måtte google det og finner ut at det sies at flere fødsler skjer ved nymåne OG fullmåne :) :) Altså, men stort trykk på at det SIES :P

Samboer er født på nymåne, jeg er født en dag før fullmåne å sønnen er født en dag før fullmåne :)

Kan ellers nevne at vi har sauer. Alltid når det er nymåne å fullmåne under lammingen er det sinssykt mange som lammer, både dagen før, selve "dagen" å dagen etter :) Da får vi virkelig kjørt oss her på gården :P

Krysser fingrene for fødsel på onsdag jeg da, sier meg villig til å tro på alt slikt nå! Skader vell ikke å legge godtrua til :-D krysser fingrene for babyboom :p:p:D

Samboer er født på nymåne, jeg er født en dag før fullmåne å sønnen er født en dag før fullmåne :)

Kan ellers nevne at vi har sauer. Alltid når det er nymåne å fullmåne under lammingen er det sinssykt mange som lammer, både dagen før, selve "dagen" å dagen etter :) Da får vi virkelig kjørt oss her på gården :p
Se der ja! Liker det jeg leser :D Har selv vokst opp på gård og da va det veldig vanlig at kuene valgte å føde på nymåne og fullmåne, eller dagene rundt. Får bare mer og mer trua kjenner jeg ;)

Krysser fingrene for fødsel på onsdag jeg da, sier meg villig til å tro på alt slikt nå! Skader vell ikke å legge godtrua til :-D krysser fingrene for babyboom :p:p:D
Nei ikke sant! Og skulle det ikke skje har man ihvertfall slått ihjel noen dager ;)

Back
Topp