Nylig tatt NIPT (i Covid tid)?

MeMamma

Betatt av forumet
Har du tatt NIPT via kit i Covid tidene?
Del gjerne hvilken klinikk, link, tidsbruk og pris.
Fint å ha en samleside på de mulighetene vi har, og som er benyttet i nyligere tid :-)

Håper alle får en fredfull og trygg julefeiring ❤️

Brukte Ultralydklinikken i Danmark. Bare å google det. Selve blodprøvetaking og forsendelsen gikk fint, men jeg fikk delvis ufullstendig svar pga. for lite foster-DNA i blodet. Jeg var 10+0 da jeg tok Panorama, så anbefaler deg å vente til uke 11 med å ta prøven. Lykke til og god jul

Jeg brukte også ultralydklinikken i Danmark, panorama tatt 9+3, det fungerte veldig fint.

Brukte Ultralydklinikken i Danmark. Bare å google det. Selve blodprøvetaking og forsendelsen gikk fint, men jeg fikk delvis ufullstendig svar pga. for lite foster-DNA i blodet. Jeg var 10+0 da jeg tok Panorama, så anbefaler deg å vente til uke 11 med å ta prøven. Lykke til og god jul
Hei! Hvor tok du selve blodprøven? :rolleyes: Vurderer den selv, men er usikker på dette med å ta blodprøve.

Jeg reiste til Danmark, til ultralydklinikken da jeg tok test med første, og har bare god erfaring med de.
Men en venninne som tok test i sommer var uheldig og måtte sende inn testen to ganger, da de klarte å rote den bort :eek:

Back
Topp